Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun asuinalueet

Vierailija
26.10.2014 |

Olen ostamassa asuntoa Turusta ja mietien eri alueiden hyviä ja huonoja puolia. Olen kotoisin Turun seudulta, joten tiedän ns. hyvät ja huonot alueet. Kiinnostunet olen nimenomaan kuulemaan tarkemmin eri alueiden hyviä puolia, esimerkiksi bussiyhteyksiä ja yleistä viihtyvyyttä.

Asuntoja olen katsellut toistaiseksi Haritusta, Mälikkälästä ja Auranlaaksosta, joten kokemuksia näistä alueista kaipailen erityisesti. Toivottavasti joku ystävällinen vaivaantuisi vastaamaan ja auttamaan stressaavaa asunnon etsijää..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Martti?

Vierailija
2/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:09"]Miksei Martti?
[/quote]
Yläpeukkuhan se piti olla, Martille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta bussi kakkosen reitille, kulkee usein ja kivoja paikkoja. Terveisin Nättinummesta.

Vierailija
4/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa kiva asua. Turun keskusta on sen verran pieni, että rauhallisia paikkoja löytyy ihan ytimestä, jopa rauhallisilla omilla pihoilla varustettuna. Kaikki bussit kulkee läheltä ja keskustassa kaikki ylipäätään on lähellä. Suositteluni siis keskustalle.

Vierailija
5/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auranlaakso tosi hyvä, Mälikkälä hyvä, Harittu ei niin arvostettu.

Vierailija
6/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harittua rauhallisempi alue on Koivula, joka on siinä Haritun ja Ilpoisten välissä. Erittäin hyvät bussiyhteydet, lähellä lenkki/hiihtomaastoa ja kesällä pääsee Ispoisten uimarannalle fillarilla.

Vierailija
7/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa mainitsemissasi alueissa ei ole mitään vikaa. Haetko perheystävällistä aluetta, tarviiko olla hyvät bussiyhteydet vai riittääkö et autolla pääsee nopeasti eri puolille Turkua?

Vierailija
8/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo tulleista vastauksista.

Pääsääntöisesti riittää, että autolla pääsee nopeasti ja helposti liikkumaan ympäri Turkua. Bussiyhteyksiä kyselen lähinnä, jos joskus tulee istuttua iltaa tai muuten asioitu keskustassa ilman autoa, joten jonkinlaiset bussiyhteydet tulisi olla.

Haen ensisijaisesti rivitaloa, ja tavoitteessa löytää turvallinen ja viihtyisä asuinalue. Erityisen lapsiystävällinen alueen ei tarvitse olla.

Vierailija
9/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Uittamo? Sieltä olis tosi hyvät bussiyhteydet.

Vierailija
10/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Kupittaa?

Vierailija
11/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälikkälässä tykkään erityisesti hyvistä lenkkimaastoista, lisäksi Mylly ja Länsikeskus on tosi lähellä. Viihtyisä ja rauhallinen alue!

Vierailija
12/12 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi