Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen isä haluaa lähivanhemmuuden

Vierailija
26.10.2014 |

Eikä siinä mitään jos olisi lapsensa elämässä ollut mukana, mutta koko yhdessäoloajan eli työlleen eikä osallistunut mihinkää lapseen liittyvään, pyysin kyllä. Eron jälkeen viikottain laittoi viestiä ettei aio olla lapsensa elämässä mukana, hae yksinhuoltajuutta. Elatuksesta tuli riitaa kun oli kuulemma liikaa, suostuin reippaasti alle minimin maksuun. Eron jälkeen myös tapaamiset lapsen kanssa voidaan laskea yhden käden sormilla useampaa kuukautta kohti.

Ja nyt kun hain yksinhuoltajuutta, alko kamala show jossa hän ilmoitti haluavansa lähivanhemmuuden ja että minä saan lasta nähdä jokatoinen viikonloppu. Uhkailee sosiaalitoimella jne ja sillä kuinka asia ei kuulemma ole minun päätettävissäni.

Olen täällä nyt pelko hanurissa että voiko mies tosiaan minulta lähivanhemmuuden noin vain viedä koska lapsi on todella kiinni minussa ja pieni vielä (alle 3v), miehelle olen tarjonnut kuitenkin kaikki mahdollisuudet lasta nähdä, luvannut kuskata lapsen luokseen jne ja nyt vain tämä tai viikko/viikko järjestely käy hänelle.

Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin ja isällä oikeus lapseen, tuen tätä ajatusta ja haluan auttaa heitä olemaan yhdessä, mutta nyt epäilen miehen motiiveja aika paljon ja pelkään että hän onnistuu mullistaa maailman jonka olemme jo osittain lapsen kanssa kaksin luoneet..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sä siitä eroonkaan pääse. Neuvottelut pystyyn, ei siinä muu auta. Muista että aina hyvällä, mahd pitkälle asti.

Vierailija
2/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita paperille kaikki isän käytös. Miten usein on tavannut lasta, miten on uhkaillut ym. Ota mukaan kun menette lastenvalvojalle sopimaan asioista. Tehkää selkeä sopimus tapaamisista, paperilla, ja nimet alle. Ja niitä on sitten kummankin noudatettava. Laittakaa sopimukseen viikonloput, juhlapyhät, kesälomat, syntymäpäivät ja sovitte miten lapsi on kummallakin. Tuskin isä lähivanhemmuutta noin vain saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa lähivanhemmuutta. Älä huoli.

Vierailija
4/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä lähivanhempaa tule jos sä et ole alkoholisti, narkomaani tai pahasti mt-ongelmainen tms. Ja tuskin oikeasti edes haluaisi lasta luokseen viikko/viikko-systeemilläkään jos aiemminkaan ei ole kiinnostanut paljoa nähdä. Älä anna sen pelotella ja kontrolloida sua. Ole tekemisissä vain sen verran mitä on pakko.

Vierailija
5/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma puolista niistä tapauksista missä isä ihan tosissaan haluaa lähivanhemmuuden, se määrätään. Mutta ei kyllä kuulosta oikein tosissaan olevan, tai ainakaan pitkän päälle, luulee vaan nyt että sitten pääsee halvemmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi