Mitä wc-paperia teillä käytetään?
Kommentit (53)
Tuli tuosta testistä mieleen, etten pidä pehmeästä paperista ollenkaan. Sen pitää olla kuin hiomapaperi ja raapia persettä. Pehmeissä ei ole sitä tunnetta. Tärkeä osa vessassakäyntiä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:42"]Tuli tuosta testistä mieleen, etten pidä pehmeästä paperista ollenkaan. Sen pitää olla kuin hiomapaperi ja raapia persettä. Pehmeissä ei ole sitä tunnetta. Tärkeä osa vessassakäyntiä.
[/quote]
Päivän naurut
Mun perseelleni paras on pirkan kuviollinen..
luin ketjun kaikki viestit ja näyttäisi lidlin paperi olevan parasta,taidan käydä hakemassa
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:40"]Luonnonystävän wc-paperia, kun on tehty kierrätyspaperista (ja on pehmeämpää kuin serla mielestäni)
[/quote]
Näin meilläkin
KansanUutisten tv-sivut märkänä, siihen vessapaperipala päälle, puhdasta tulee.
lidlin halvinta joka on 3-kertaista. Hyvin pyyhkii!
S-marketista halvinta ulkomaalaista. En muista merkkiä. Hyvä paperi. Roosanvärisiä kuvioita.
X-tra käytämme. Halvin ja parhain varsinkin nyt, kun sitä on vähän muutettu. Olen kokeillut varmaan kaikki mitä markkinoilla on ja aina päädyn tähän. Embo on ihan liian pehmeää ja paksua, samoin Lambi. Keltaiset paperit murenevat (kaikki merkit), eivät kestä mitään. Ja mitään kuviollista en tarvitse, ihan hukkaan heitettyä rahaa. Ei mun alapää ja takapuoli tiedä, että onko kuvioo vai ei, joten.. Lidlin paperi, no joo, mutta turhan kallista. Ja toi Iisi, eih...siinä vasta rahaa meneekin hukkaan. On kapoinen rulla ja höllästi siinä rullassa, joten kuluu hetkessä.
Lidlin pinkki paketti. Aivan paras! Ostan sitä tarjouksesta 3 paketti ja se riittää seuraavaan tarjoukseen asti. Maailman paras hinta-laatu -suhde.
Semmoista valkaisematonta santapaperia. Lähtee tehokkaasti kaikki kakkakikkareet irti kehosta, mutta ei saa liikaa hinkata jottei iho mene rikki.
Ihan sama kunhan on valkoista. Keltainen tai harmahtavanvalkoinen paperi on ihan kamalan näköistä, en osta sellaista ikinä vaikka persesilmäähän sillä vain pyyhitään.