Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaana kulkevat kissat

Vierailija
26.10.2014 |

Ja tarkoitan nyt tiheään asutulla kaupunkialueella. Minkälainen idiootti ihmisen pitää olla, että päästää kissansa kulkemaan toisten pihoissa ja terasseilla. Ne tuholaiset rikkovat, raapivat ja kusevat miten tykkäävät ja minne tykkäävät. Laittakaa nyt jumankekka ne pirulaiset kiinni tai pitäkää ne sisällä. Hel**tin vastuutonta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kissan omistajana olen samaa mieltä ettei niitä tarvitse päästää ulos. Jos kissa haluaa ulos niin se viedään valjaissa ulos. Eikä selitykseksi kelpaa, "en viitsi kuunnella sitä mouruamista ja katsoa kun kissa kärsii"...ei se kissa kärsi ja ihan oma vika jos kissan ottaa liian pieneen asuntoon eikä ole varaa leikkuuttaa!

Vierailija
2/4 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kissa itse on akuutissa vaarassa kulkiessaan urbaanissa maastossa. Täällä syvällä maaseudulla ei juuri muita vaaroja ole kuin ilvekset, ja niitä on sentään aika harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen lemmikinomistaja päästää (rakkaan?) lemmikkinsä ulkoilemaan valvomatta? Itse ainakin olisin sydän syrjällään, jos tietäisin, että kissani olisivat yksin ulkona...

Vierailija
4/4 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnallasi on joku taho joka ottaa vastaan löytöeläimiä. He ottavat myös hävitettäväksi irtokissoja. Lainaavat loukkuja ja tarvittaessa auttavat pyydystämään ne. Korostat vielä että kyseinen kissan on jatkuvasti itri ulkona, niin ei ne anna sitä omistajalleen vaikka menisi kyselemään.

Toimii. Monta kissaan olen toimittanut löytöeläimiin ja ei niitä ole sen jälkeen näkynyt. Helpompaahan se oli  silloin kun irtokissat sai tappaa, mutta onhan tämä nykyinen tapa humaanimipi, vaikkakin enemmän vaivaa.