JYVÄSKYLÄ: löytyykö kaupungilta talletusautomaattia?
Eli jonkun pankin ylläpitämää automaattia, millä voi omalla pankkikortilla, pankin kuin pankin, tallettaa omalle tilille käteistä? Jos on, niin missä ja aukioloajat. Maalainen ilman pankkipalvelua kiittää tiedosta.
Kommentit (10)
Palokan Prismassa myös. Ja keljon kauppakeskuksessa.
Ei taida olla - luulen, ettei sille näin köyhässä kaupungissa olisi käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:30"]
Forumissa ainakin.
[/quote]
Eiks tää poistunut jo aikaa sitten, vai onko sinne tullut uusi?
Talletus- ja Otto. ovat Forumin keskikerroksessa OP:n ja Kalpiksen välissä. Ainakin muistaakseni. Eli, kun mennään sisälle entisen Tiimarin / Indiskan oikealta puolelta.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:59"]
Talletus- ja Otto. ovat Forumin keskikerroksessa OP:n ja Kalpiksen välissä. Ainakin muistaakseni. Eli, kun mennään sisälle entisen Tiimarin / Indiskan oikealta puolelta.
[/quote]
Forumin kartassa ei ollut mainintaa, että siinä mitään olisi.
Ok, kiitos! Eihän mun tarvii keskustaan asti mennäkään jos Palokka palvelee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:30"]
Forumissa ainakin.
[/quote]
Eiks tää poistunut jo aikaa sitten, vai onko sinne tullut uusi?
[/quote] Kiitos. Tulee kyllä käytyä niin harvoin keskustassa, ettei näillä käynneillä pitäisi vastata.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:59"]
[/quote]
Forumin kartassa ei ollut mainintaa, että siinä mitään olisi.
[/quote]
Tuon Talletus. -kartan mukaan olisi osoitteessa Kauppakatu 22, eli Forumissa. Saattaahan se olla, ettei Forum vain ole päivittänyt sivujaan ajan tasalle. Tai mä ainakin luotan enemmän palvelun omiin sivuihin kuin Forumin sivuihin. Muistaakseni siellä ei aina ole ollut edes kaikkien vaateliikkeiden tietoja, vaikka sellainen olisikin auki siellä.
Forumissa ainakin.