playstation store
Toimiiko muilla tuo store pleikkarissa? Mulla ei toimi, jumittaa vaan eikä päästä kauppaan.. selaimella pääsee nettiin ja toimii hyvin mutta kauppaan ei pääse.. :/ siis ps3 kyseessä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 03:20"]
Niin ja sieltä storesta ei pääse pois ohjaimella ainakaan ja se tilttaa joka kerta. Pitää painaa virtanappia konsolista ja käynnistää uudelleen koko hoito. Mulla kans PS3.
[/quote]
Mulla juuri näin! Tilttaa eikä reagoi mihinkään muuhun kun koneen sammuttamiseen napista ja tuon jälkeen kun käynnistää uudelleen tulee heti varoitus ettei ole sammutettu oikein ja kiintolevy on voinut vaurioitua. Huomasin juuri että poistui sitten 2 pelin tallennukset..
Sielä on joku sähkökatkos/huolto menossa. Tässä linkki: https://downdetector.com/status/playstation-network
Mä rupesin ihan itkee kun ostin GameStopista 20e koodin mut ps store ei toiminu!!! :(
Itsellä valittanut nyt ainakin 4kuukautta että "palvelua huolletaan parhaillaan"
Muöla sanoo että palvelua huolletaan pargaillaan on theny nii nyt vuoden ajan mitäs sille vois tehä
Mulla on PS3 konsoli ja olisin lisännyt rahaa Playstation Storen "lompakkoon" PC:llä, kun PS3:lla sitä ei enää voi tehdä. PC on läppäri jossa windows 10 ja Firefox selain. Syötin kortin tiedot ja tallensin, mutta sivusto väittää edelleen että minulla ei ole mitään rekisteröityä maksutapaa, joten en voi lisätä rahaa tililleni.
Mikähän tässäkin nyt oikein mättää, vtuttaa kun mikään ei toimi niinkuin pitäisi!! Aikoinaan sain lisättyä rahaa ihan PS3 konsolilla, ainakin niiden koodikorttien avulla, taisin kyllä kortillakin lisätä, mutta mikä lie nyt kun ei siis tietokoneellakaan näy onnistavan. Olisin ostanut yhden pelin mutta ei sitten kun menee kerran näin vaikeaksi!!
Nyt tais jäähä jutun pointti älyämättä. Kikki hiiri mene nukkumaan sieltä.