Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Israelin johtava rokotevastustaja kuoli koronaan

Vierailija
14.09.2021 |

Tämä kyllä naurattaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipahan siirtyä ajasta iäisyyteen "puhtaana".

Vierailija
2/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut on harvinaisen s4d1st1sia ihmisiä. Viekö se rokote inhimillisyyden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ota koronarokotetta, tunnetko kiukun tai peräti raivon tunnetta asian tiimoilta?

Vierailija
4/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin naurattaa? Luuletko, että hän ei uskonut sen olevan mahdollista?

Vierailija
5/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa, mutta oma valinta. Rokotteen ottaminen on vapaaehtoista ja osalle käy sitten näin. RIP.

Vierailija
6/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain niin mukava nähdä kun typeryys tappaa!

darwin award!

Vierailija
7/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ota koronarokotetta, tunnetko kiukun tai peräti raivon tunnetta asian tiimoilta?

En ole AP, mutta minua kiinnostaa tietää, että mitä ajatuksia tuo rokotevastustajan kuoleminen koronaan sinulle aiheuttaa?

Vierailija
8/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surunmoista. Löydettiin kiikkumassa narun jatkona kädet selän taakse sidottuina ja kaksi takaraivoon ammuttua laukausta jotka hän oli ampunut sen jälkeen kun oli kädet selän taakse sidottuina kiivennyt katonrajaan narun jatkoksi.

Vierailija
9/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta minua kiinnostaa tietää, että mitä ajatuksia tuo rokotevastustajan kuoleminen koronaan sinulle aiheuttaa?

Harvinainen yksittäistapaus, kun siitä oli uutinen kerran tehty

Vierailija
10/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

darwin award!

Ainoa typeryys tässä tapauksessa on sinussa. Oletat, että tämänkin kuolleen ykkösprioriteettina oli elossa säilyminen. Kannattaisi poistua kuplasta ja vähän laajentaa ajatusmaailmaa.

Vierailija
11/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on pohjan maallakin. leskiä ja orpoja mutta sehän on heidän mielestään jumalan tahto.

Vierailija
12/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronavastustaja Hai Shoulian vaikutti ikäikseen olevan peruskuntoinen ja vailla sairauksia, jotka asettaisivat hänet riskiryhmään. Jos sinä olet myös peruskuntoinen ja tyypillinen suomalainen, etkä kuulu riskiryhmään, uskotko että sinä et voi kuolla koronaan?

Vierailija
13/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua naurattaa koronapassista ilakoivat, että rokottamattomat ei pääsis mihinkään. Lol johan nyt nähdään, että sen käyttö ei tule olemaan sen laajuista ja kestoista, että se elämää erityisen paljon rajoittaisi.

Vierailija
14/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronavastustaja Hai Shoulian vaikutti ikäikseen olevan peruskuntoinen ja vailla sairauksia, jotka asettaisivat hänet riskiryhmään. Jos sinä olet myös peruskuntoinen ja tyypillinen suomalainen, etkä kuulu riskiryhmään, uskotko että sinä et voi kuolla koronaan?

Sinäkin voit kuolla koronaan, rokotteesta huolimatta, jos oikein huono tuuri käy.

Vierailija
15/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin varmaan kuollakin, mutta voin kuolla myös taivaalta tippuvaan elefanttiin.

Vierailija
16/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surunmoista. Löydettiin kiikkumassa narun jatkona kädet selän taakse sidottuina ja kaksi takaraivoon ammuttua laukausta jotka hän oli ampunut sen jälkeen kun oli kädet selän taakse sidottuina kiivennyt katonrajaan narun jatkoksi.

Ei kuitenkaan pudonnut vahingossa rivitaloasuntonsa 35. kerroksesta kuten Putinin vastustajat itänaapurissa.

Vierailija
17/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rutto maa eristettävä kirjoitti:

kohta on pohjan maallakin. leskiä ja orpoja mutta sehän on heidän mielestään jumalan tahto.

Tarkoitatko Pohjanmaata vai Keski-Pohjanmaata vai Etelä-Pohjanmaata va peräti Pohjois-Pohjanmaata?

Vierailija
18/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kuka kuolee ja miksi. Ihan sama. Jokainen kuolee joskus kuitenkin. Rokotettu tai ei rokotettu, kumpi vain tai jopa molemmat voi jäädä huomenna auton alle.

Vierailija
19/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hän voinut kuolla rokotettunakin. 

Vierailija
20/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

darwin award!

Mä tuedän, että sun oma typeryytesi tappaa sut ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan