Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimisit tässä tilanteessa?

Vierailija
26.10.2014 |

Olen naimisissa ja tunnen ennenkokematonta vetovoimaa toiseen naiseen.

Vaimollani ja minulla on takana pitkä, tasainen avioliitto, jonka uskoin kestävän kunnes jommasta kummasta aika jättää. Nyt en tiedä uskoako enää siihen. Olen tasaisella tavalla rakastanut vaimoani ja ollut hänelle uskollinen koko liittomme ajan. Jonkin satunnaisen pinnallisen ja ohimenevän ihastumisen olen kokenut liittomme aikana, mutta en mitään sellaista, että olisin edes ajatustasolla halunnut mitään sotkuja noiden ihastuksen kohteiden kanssa.

Tämän harrastukseni parissa tapaamani naisen kanssa kaikki on kuitenkin toisin. Tunteeni häntä kohtaan ovat niin voimakkaat, etten tiedä kuinka voin jatkaa elämääni vaimoni kanssa ja samalla tietää, että jotakin kohtaan voi tuntea näin voimakkaasti. Välillämme ei ole ollut keskustelu yhteyttä enempää, enkä ole varma naisen tunteista. Epäilen kuitenkin, että hänelläkin niitä minua kohtaan on. Olen yrittänyt unohtaa naisen , mutta se ei tunnu onnistuvan

Miten toimisit, jos olisit tilanteessani?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:23"]Jos ap tunteesi tosiaan tuntuvat noin vahvoilta kuin kuvailet, niin selvitä tunteeko nainen samoin. Mikäli tuntee, miettikää yhdessä mitä teette. Mitään pettämiskuvioita en suosittele kehittelemään, vaan eroa vaimostasi, jos tuo suhde toiseen naiseen tuntuisi sen arvoiselta. Hyppyä suoraan suhteesta toiseen en myöskään suosittele.
[/quote]

Tääkin on jo vaimon selän takana hääräämistä. Päätä ensin mitä aiot tehdä nykyiselle suhteellesi. Sitten on uusien aika.

Vierailija
22/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastushan tuo on, ap, kun et kyseistä naista edes oikeasti kunnolla tunne. Voimakas ihastus ehkä, mutta ihastus silti. En sen perusteella tekisi vielä mitään johtopäätöksiä roihuavasta rakkaudesta, sillä tuo ON ainakin vielä täysin pinnallinen tunne, vaikka se muunlaiselta tällä hetkellä tuntuisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:55"]

Tunnetko oikeasti itseäsi ja tarpeitasi/toiveitasi? Ilmeisesti et ole ollut niiden kanssa sinut, kun kaipaat vaihtelua ja arvelet, että uusi suhde toisi sitä. On aika kuvaavaa, että et juuri tunne naista, mutta koet hänet sielunkumppaniksi. En silti sano, että unohda se. Siirrä se kuitenkin syrjään hetkeksi ja mieti, onko avioliittosi sellainen, että olet sen valmis menettämään. Vasta sen asian sinänsä käsiteltyäsi voit miettiä uusia suhteita. Aikuisen elämä ja avioliitto kumppanuutena vähän sitäkin, että täytyy harkita ja punnita. Ehkä kannattaisi aloittaa siitä, että puhut vaimollesi. Harrastusnaiselle puhumisesta aloittaminen olisi harkitsematonta ja noloa, kun et tiedä mitä aiot tehdä avioliittosi suhteen.

[/quote]

Sielunkumppani? En ole missään vaiheessa maininnut mistään tuollaisesta. AP

Vierailija
24/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla kuitenkin ikäkriisi?

Vierailija
25/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:08"]

Onkohan sulla kuitenkin ikäkriisi?

[/quote]

Joku kriisi tolla AP:lla varmasti on. ikä-, identiteetti-, avioliittokriisi tai joku muu. Säälittää.

Vierailija
26/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:06"]
Sielunkumppani? En ole missään vaiheessa maininnut mistään tuollaisesta. AP
[/quote]

Et muuten sanonut, tosiaan. Sanavalinnat harrastusnaisesta olivat silti aika vahvoja siihen nähden, että olette puhuneet vain harrastusjutuista.

Veikkaisin, että harrastus on niin kivaa ja hy ää vaihtelua kotiarjelle, että jo se saa naisen tuntumaan ihanammalta kuin mikään.

Mutta eihän sitäkään tiedä, onko tosiaan niin, että olet väärässä suhteessa. Ratkaise se kuitenkin yksi suhde kerrallaan. Jos eroat vaimostasi, älä tee sitä jonkun toisen naisen, vaan itsesi takia ja hyväksy sekin, että saatat päätyä elämään yksin.

Ei sillä, että sekään huono vaihtoehto olisi.

Vierailija
27/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle ap eteen tosta tuleekaan, niin tee sillä lailla et pystyt elämään niitten tekojes kanssa tuntematta häpeetä, syyllisyyttä katkeruutta tai muuta paskaa. Ja tossa et tuu täysillä mitenkää onnistumaa. Eli toisin sanottuna vaikeen kuvion oot ittelles kehittäny. Ei mulla muuta.

Vierailija
28/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä jaja yhteen toi

Ei sitä maailma erottaa voi

Viettelysten viuhkat viuhuvat turhaan

En aio astua harhaan

Mikä mäki hyvänsä

Mä pidän sun kädestä

Ja pysyn sun vierellä

Sydämellisesti oot aina 

ja aina mun

Elämäni emäntä

En koskaan haluu sua vedättää

Kaunein kuningatar

En ikinä mä aio sua pettää

Vierailija
29/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ltä puuttuu normaalielämässä jotain. Joku tarve on jäänyt tyydyttämättä, ei sen tarvitse olla seksiä tai romantiikkaa. Ehkä et enää puhu vaimosi kanssa syvällisiä ettekä tunne henkistä yhteyttä, joka kantaisi elämän houkutusten yli? Itse ihastuin aika ihanaan mieheen (pidän häntä vieläkin arvossa) juuri siksi, että oma liitto oli väljähtänyt tunnistamattomaksi. Tuo syrjähyppy sitten virkisti näkemään, että omakin puoliso pystyisi ehkä vastaamaan tarpeita jos hänelle antaisi tilaisuuden. Näin tehtiin ja oma liitto sai uuden elämän. Tässä kaikessa oli merkitystä myös sillä, että tuo uusi ihastus on viisas mies, joka näki minun tuskani, tunnisti sen, ja osasi tukea ja auttaa rakastavasti ilman omistushalua.

Vierailija
30/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka poikaa...    

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:30"]

Minkä jaja yhteen toi

Ei sitä maailma erottaa voi

Viettelysten viuhkat viuhuvat turhaan

En aio astua harhaan

Mikä mäki hyvänsä

Mä pidän sun kädestä