Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimisit tässä tilanteessa?

Vierailija
26.10.2014 |

Olen naimisissa ja tunnen ennenkokematonta vetovoimaa toiseen naiseen.

Vaimollani ja minulla on takana pitkä, tasainen avioliitto, jonka uskoin kestävän kunnes jommasta kummasta aika jättää. Nyt en tiedä uskoako enää siihen. Olen tasaisella tavalla rakastanut vaimoani ja ollut hänelle uskollinen koko liittomme ajan. Jonkin satunnaisen pinnallisen ja ohimenevän ihastumisen olen kokenut liittomme aikana, mutta en mitään sellaista, että olisin edes ajatustasolla halunnut mitään sotkuja noiden ihastuksen kohteiden kanssa.

Tämän harrastukseni parissa tapaamani naisen kanssa kaikki on kuitenkin toisin. Tunteeni häntä kohtaan ovat niin voimakkaat, etten tiedä kuinka voin jatkaa elämääni vaimoni kanssa ja samalla tietää, että jotakin kohtaan voi tuntea näin voimakkaasti. Välillämme ei ole ollut keskustelu yhteyttä enempää, enkä ole varma naisen tunteista. Epäilen kuitenkin, että hänelläkin niitä minua kohtaan on. Olen yrittänyt unohtaa naisen , mutta se ei tunnu onnistuvan

Miten toimisit, jos olisit tilanteessani?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kahdesti, mitä tehdä, kun antaa tunteen viedä ja eroaa vaimostaan. Muutaman kuukauden kuluttua uusi nainen toteaa, että ei tästä tullut mitään ja niin olet kokonaan ilman naista.

Järki-ihmisenä en luota tunteisiin. Syttyvät ja sammuvat.

Vierailija
2/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lopettaisit harrastuksen, jossa tapaat naista? Yrittäisit selkiyttää ajatuksiasi ja tulet ehkä järkiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt mihin nuo perustuvat? Onko nainen iso perseinen donna ja motiivi on panetus?

Vierailija
4/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap heittäidy tilanteeseen ja anna mennä! Nauti ja elä, niin on vanhana mitä muistella!

Vierailija
5/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin omakohtaisia kokemuksia vastaavasta?

Tuntuu kuin nainen olisi kohtaloni. Kaikki ajatukseni pyörivät hänessä ja himoitsen häntä. Ajatuskin ettei hän kuuluisi elämääni on vaikea ja ikävöin häntä koko ajan. Miten jatkaisin elämääni ilman häntä ? AP

Vierailija
6/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa, tosin olin se nainen. Olihan se itsetuntoa hivelevää, kun ukkomies oli ihan sekaisin, toi kukkia ja lahjoja ja teki itseään tykö (ihana vanhanaikainen tapa kertoa, että äijä oli ihan todella tollo). Pidin viileän asenteen ja laitoin ehdoksi, että ukkomiesten kanssa en ryhdy mihinkään, minulla on moraali. Mies haki eroa, kertoi vaimolle rakastuneensa ja muutti pois kodistaan. Enkä antanut vieläkään vaan sanoin, että joudun kesäksi 500 km päähän töihin, nähdään syksyllä. Alkoi viesti- ja puhelintulva.

Syksyllä palasin ja sanoin, että ei tästä taida mitään tulla.

Kivaahan se oli, mies menetti talonsa ja kesämökkinsä eikä edes saanut minulta pillua, koska olin olevinani niin erityinen. :-)

Vierailija
7/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:29"]

Olen ollut samassa tilanteessa, tosin olin se nainen. Olihan se itsetuntoa hivelevää, kun ukkomies oli ihan sekaisin, toi kukkia ja lahjoja ja teki itseään tykö (ihana vanhanaikainen tapa kertoa, että äijä oli ihan todella tollo). Pidin viileän asenteen ja laitoin ehdoksi, että ukkomiesten kanssa en ryhdy mihinkään, minulla on moraali. Mies haki eroa, kertoi vaimolle rakastuneensa ja muutti pois kodistaan. Enkä antanut vieläkään vaan sanoin, että joudun kesäksi 500 km päähän töihin, nähdään syksyllä. Alkoi viesti- ja puhelintulva.

Kivaahan se oli, mies menetti talonsa ja kesämökkinsä eikä edes saanut minulta pillua, koska olin olevinani niin erityinen. :-)

[/quote]

No onko vieläkin kliimaksi nautinnosta, kun sait tuhottua toisen?

Vierailija
8/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin miestä, joille on käynyt noin vähän päälle 40-vuotiaana ja jotka ovat jättäneet vaimonsa tuosta syystä. Kaikki ovat eronneet siitä uudesta naisesta jonkin ajan kuluttua (aika on vaihdellut muutamasta kuukaudesta 3-4 vuoteen) ja ovat sen jälkeen selittäneet 1. vaimolleen tehneensä pahan virheen ja katuvansa kovasti. Ei ole kuitenkaan 1. vaimo enää siinä vaiheessa huolinut miestä takaisin.

Suosittelen, että jätät sen harrastuksen tai ainakin hankkiudut toiseen ryhmään tms. niin, että et enää tapaa tuota naista.

Vierailija
9/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen keskusteluyhteys teillä on? Keskusteletteko pinnallisia vai oletteko puhuneet ajatuksistanne, tunteistanne syvällisesti? Mihin perustat ajatuksen, että myös nainen on kiinnostunut sinusta?

Vierailija
10/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle käy kuule alottaja huomosti kun olet tommosiin hommin alkanu. Koita pistää sinne hormoonien täyttämään aivokoppaas nyt ees pikkusen järkipuhetta sekaan. Kuvitelmissas sä nyt elät.

Vierailija
11/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omakohtainen kokemus löytyy. Pari vuotta sitten tapasin miehen, jonka kanssa kaikki tuntui aluksi natsaavan. Mies oli himoittava, fiksu ja mielenkiintoinen ja minulla oli tunne, etten voi saada hänestä koskaan tarpeekseni. Jätin miehen takia avopuolisoni ja vuoden vanha lapseni. Luulin löytäneeni elämäni miehen. Mutta jo puolen vuoden seurustelumme jälkeeen mies alkoi osoittaa kyllästymisen merkkejä ja vähitellen kuvioihin tulivat toiset naiset. Olin vielä tuossa vaiheessa umpirakastunut ja luopunut miehen vuoksi niin paljosta, etten kuitenkaan voinut ajatella jättäväni häntä. Suhteemme päättyi eroon viime syksynä miehen löydettä taas uuden sielunkumppanin. Suosittelen aloittajaa pohtimaan tarkasti, sillä seuraukset voivat olla jotakin ihan muuta mitä nyt uskot.

Vierailija
12/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja ap:lle? Hän on ihastunut mutta mitään keskustelua kummempaa ei ole tapahtunut. Ja nyt ap kyselee neuvoja miten pitäisi toimia.

Minkälainen mies olisi yläpeukkujen arvoinen? Sellainen jota vaimo pitää yöt ja päivät tynnyrissä että ei vain ikinä tulisi minkäänlaisia houkutuksia?

Vierailija
13/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, en lähtisi tuhoamaan sitä, mitä puolison kanssa on ollut jo vuosia. Ihastumisia tulee ja menee, mutta pitkiä hyviä liittoja on harvassa.

Vierailija
14/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:29"]

[/quote]

No onko vieläkin kliimaksi nautinnosta, kun sait tuhottua toisen?

[/quote]

En tuhonnut mitään, itse hän itsensä tuhosi.

Vierailija
15/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 on ilkeä.

Vierailija
16/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tunteesi tosiaan tuntuvat noin vahvoilta kuin kuvailet, niin selvitä tunteeko nainen samoin. Mikäli tuntee, miettikää yhdessä mitä teette. Mitään pettämiskuvioita en suosittele kehittelemään, vaan eroa vaimostasi, jos tuo suhde toiseen naiseen tuntuisi sen arvoiselta. Hyppyä suoraan suhteesta toiseen en myöskään suosittele.

Vierailija
17/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun AP! Tunteet ovat yliarvostettuja.

Vierailija
18/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä paskamoisia pettäjiä, mille en toivo kun paskaa loppuelämää! Hyi vittu mikä tyyppi!

Vierailija
19/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:42"]

Ap on niitä paskamoisia pettäjiä, mille en toivo kun paskaa loppuelämää! Hyi vittu mikä tyyppi!

[/quote]

Mutta eihän ap ole pettänyt! Mitään luvatonta ei ole tapahtunut. On juteltu harrastusympyröissä.

Vierailija
20/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko oikeasti itseäsi ja tarpeitasi/toiveitasi?

Ilmeisesti et ole ollut niiden kanssa sinut, kun kaipaat vaihtelua ja arvelet, että uusi suhde toisi sitä. On aika kuvaavaa, että et juuri tunne naista, mutta koet hänet sielunkumppaniksi.

En silti sano, että unohda se. Siirrä se kuitenkin syrjään hetkeksi ja mieti, onko avioliittosi sellainen, että olet sen valmis menettämään. Vasta sen asian sinänsä käsiteltyäsi voit miettiä uusia suhteita.

Aikuisen elämä ja avioliitto kumppanuutena vähän sitäkin, että täytyy harkita ja punnita.

Ehkä kannattaisi aloittaa siitä, että puhut vaimollesi. Harrastusnaiselle puhumisesta aloittaminen olisi harkitsematonta ja noloa, kun et tiedä mitä aiot tehdä avioliittosi suhteen.