Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb alkaa mennä jo liian pitkälle.

Vierailija
26.10.2014 |

Siellä ilmoitetaan lapsen syntymät, kihlat, häät, erot, läheisten kuolemat.
Itse käyn siellä silloin tällöin mutta muutamat kihlat ja kuolemat on menneet sivu suun. On sitten äärimmäisen noloa nähdä näitä ihmisiä ja olla aivan tietämätön että heidän elämässään tapahtunut jotain suurta iloa tai surua. Olisi pitänyt fb:sta lukea.
Nyt järki käteen ja muutkin kanavat käyttöön kuin vastenmielinen fb!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy useammin Facessa, jos haluat olla perillä kaikkien kihloista ja eroista. Heitä muutosvastarinta huitsiin.

Vierailija
2/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala käydä useammin. Se tilanne vain on niin nolo kun ystävä tai sukulainen tms katsoo mua ihmeissään "kyllä mä fb:ssa siitä ilmoitin". Ei mua kaikki asiat kiinnosta, ei ole siitä kyse. Vaan haluaisin toivottaa onnea tai ottaa osaa, koska mulla on käytöstavat.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa osaa ja esittää käytöstapoja kun kohtaatte. Eihän siinä tarvitse olla nolona, jos ilmoittaa, ettei Face kiinnosta.

Vierailija
4/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks tää se av-mamma, joka toisessa ketjussa sai kuulla ystävänsä lapsen syntymästä facessa:p Kylläpä se potuttaa..

Vierailija
5/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole fb:ssä ollenkaan. Jos joku ilmoittaa vaun siellä asioita, niin se on heidän häpee. Ei kiinnosta. Moukkamaista on ilmoirtaa caan jossain fb:ssä kun jos haluaa viestin tavoitettavan kaikkia kavereita jne.

Vierailija
6/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangasta (ap:n puolesta): Jos ei ole kertonut asiasta muuta kuin fb:ssä, niin on idioottimaista odottaa, että siitä kaikki tietäisivät. Niitä päivityksiä tulee välillä niin älyttömiä määriä, etten minä ainakaan viitsi selata jokaisen juttuja läpi. Jos ei ymmärrä, että sitä ei kaikki huomaa, on tyhmä. Ap, voi ihan huoletta sanoa, että en käy niin usein facebookissa että ehtisin sieltä kaikkea huomata. Ei siitä kukaan normaali ihminen loukkaannu. 

Vierailija
7/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut tätä ketjua, mutta iloinen olen siitä, että joku muukin on samaa mieltä. T.se toisen ketjun loukkaantunut av-mamma

Vierailija
8/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se ei ole nolo. Jos minä en tiedä jostain jotain niin sanon "Aijaa! Se on mennyt uutisvirrassa näköjään ohi". Mitö sanomista siihen kenelläkään on? Minula ei ole vastuuta tietää kaikkia toisten asioita. Nykyään kun en naamakirjassa ole ollenkaan, on vielä vähemmän aihetta olettaa että tieto elämän tapahtumista leijailee mun päähän itsestän. En käsitä mitä noloa siinä on.