Keksikää mulle hyvä nimimerkki nettideitti-ilmoitukseen!
Ajattelin kokeilla onneani nettideittailussa mutta en keksi nimimerkkiä! Olen 40v nainen, auttakaa!
Kommentit (29)
Pollyanna
Lorelai
Kekkonentulee
Rahuli
Mulla on ihan sama ongelma! Nettideitti profiili muuten valmis, mutta nimimerkkiä en vaan keksi.
Olen kyllä 27, lapseton minäkin
No mitä haluaisit sillä viestiä? Saisiko etunimestäsi jotakin aikaan? Onko joku kirja, runo, kirjallisuuden hahmo tai leffa josta tykkäät?
KikkelinKiusaaja, Kullinkoukuttaja, Pallinpotkija(jos taipumasta tällaiseen, sm-henkinen)/pallin puristelija, Tissi-täti, Nakin narauttaja, Nätti nalkuttaja, Mulkun murskaaja
Tsirbukka74
Böönä74
Emäntäsi74
Femme74
Epätoivo40vee
ihaNainen74
No en tykkää zeimsbondista : D
Ehkä valitsen jonkun random-tavuyhdistelmän joka ei tarkoita mitään. Ap
Kultasormi74
ForYourEyesOnly74
octoPussy74
YouOnlyLiveTwice74
TomorrowNeverDies74
NeverSayNeverAgain74
Skyfall74
Se nimimerkki on kyllä aikalailla yhdentekevää. Enemmän merkitystä on sillä kuvalla ja tekstillä.
jos olet vaikka kaija ja 40 vuotta niin kai40ja vastaavasti satu sa40tu
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 14:04"]
Se nimimerkki on kyllä aikalailla yhdentekevää. Enemmän merkitystä on sillä kuvalla ja tekstillä.
[/quote]
Jättäisin silti vastaamatta jollekin Halinalle74:lle tai HelloKittyOnIhquintaIkinälle.
Yhtä lailla vastaamatta jäisi Mammanpojalle ja Sovinistisialle.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 14:04"]
[/quote]
Miten niin? Herättääkö sun kiinnostuksen joku "panomies75"? Hot_nights? Sinäjaminä? Entä kaikki "Sportman", "Sportguy" "Sporttinen"..kyllä ne nyt vähän kertoo siitä, mitä toinen ajattelee.
Tosin sit joku Pekka75 tai Mies_Vantaa ei kauheesti kyllä kerro mitään suuntaan tai toiseen. Ehkä mielikuvituksen puutteesta tosin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:33"]Joo ei noista kahdesta ekasta kumpikaan :D Oon tylsä, eli ei mitään seksiin viittaavaa enkä ole äiti. Ap
[/quote]Av-vela?