Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneustoimenpiteistä puheenollen

Vierailija
26.10.2014 |

Nykyäänhän on ns. muotia teettää itselleen ankkahuulia, laitattaa silkkareita, ruikkia ryppytäytteitä ja jos jotakin. Eikä siinä mitään, jos kuka sitä tarvitsee tullakseen itsensä ja peilikuvansa kanssa paremmin toimeen. Mutta hieman hämmästyttää joidenkin asenne aiheeseen; niistä, joita ei moinen homma kiinnosta, puhutaan tyyliin "ei välitä siitä miltä näyttää eikä huolehdi ulkonäöstään", "haluaa näyttää vanhalta ja rupsahtaneelta" jne. Jos jossakin joku on edes sivulauseessa eri mieltä homman mielekkyydestä tai jos on vaikka netistä lukenut jonkun kritisoivan keskustelun, aletaan selittää kuinka minun kroppani ja minun asiani, ikäänkuin se että joku jossakin ei ajattele asiasta oohaahwau, olisi jotenkin itseään muokkailevalta pois (toisaalta, todellakin oma on kroppa, mutta kummasti sen oletetaan kiinnostavan muita ja kehuja tulevan ilman kritiikkiä, joka taas on aika mielenkiintoista eikä oikein linjassa minun kroppani-ajatuksen kanssa).

Onko nykyään todellakin niin, että vaikka olisit kuinka ulkomuodostasi, painostasi ja kunnostasi huoltapitävä, kävisit niin kosmetologilla, jumpassa kuin salillakin, olet silti rupsahtanut kurttuakka, jos et laitata lenkkimakkarahuulia, kaulaan ulottuvia hinkkejä ja tee naamastasi liikkumatonta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkarahuulet on ehdottomat ja jos et sellaisia omaa, koeta sojotella niitä ohuita viivahuuliasi tai jos sinulla on oikein "viehättävä" suu mallia ohut ylähuuli paksu lärppä alahuuli niin täytät vaan sen ohuen viivaylähuulen. Problem solved.

Vierailija
2/2 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin. Irtoripset ja botoxit ovat niin last season!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi