Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käy teinieni nyt aikuiselämässä??

Vierailija
26.10.2014 |

Kumpikaan teini ei ole oppinut juomaan kahvia tai teetä. Ovat jo 17v. Ja 15v. Ja siltä näyttää etteivät aio opetellakaan. Mitenköhän heille tulee käymään sosiaalisissa tilanteissa aikuisina,  ei aikuiset juo mehua juhlissa, joka paikassa on aina kahvi/tee ja kun siitä joutuu kieltäytymään, niin mitäs sit juot kun harvoin on mitään muuta tarjolla, työelämän palavereissakaan mitään mehua tai kokista tarjoilla...

Pitäisikö heidän opetella teen tai kahvin juonti?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienet murheet. Varmasti pärjäävät elämässä ilman kahvia tai teetä.

Vierailija
2/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla murheet! Ajattele positiivisesti : ei tule kofeiini riippuvuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tuo on ihan vakio nykypäivänä. Meilläkään teinit ei juo kahvia tai teetä. Itse en juo kahvia.

Vierailija
4/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He juovat vettä.

Vierailija
5/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työpaikallakin saa muuta kun vain vaatii. Heillä on vielä aikaa totutella juomiin. Kahvissa on monta eri haittavaikutusta, vaikka se tyhjentää suoliston. Pitää olla ylpeä, ettei käytä. Vieraille viedään omat ruoatkin mukana kun heillä ei välttämättä ole tarjota sellaista mitä haluaa. Bodarit menevät raejuustojen ja maitopurkkien kanssa kylään.

Vierailija
6/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin juomaan kahvia, kun lukion jälkeen menin töihin. 15veenä luulin etten koskaan... olen nyt 21v.

Vierailija
7/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikoille pitää vaatia jotakin? Sen kun ottaa omat vissyt mukaan.

Vierailija
8/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä joku työpaikkahaastattelija miettii, jos nuori ihminen pyytää mehua eikä ota kahvia. Että on vähän keskenkasvuinen.

Vierailija
9/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat teineistä enää juo teetä, tai kahvia. Mun kaveripiisissä taitaa olla yks teen juoja, mun poikaystävä, ja senkin minä oon itte totuttanut. t. 16v

Vierailija
10/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v ja en todellakaan juo kahvia, harvoin teetä. Tilaisuuksissa olen joko ilman, tai kaadan mehua/vettä itselleni. Mitä sitten? Ei se muille kuulu mitä juon. Eikä minua hävetä.

Vierailija
11/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v. enkä ole koskaan juonut kahvia. Ihan hyvin olen pärjännyt työelämässä. Juon kyllä teetä...

Vierailija
12/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 31-v enkä ikinä juonut kahvia ja teetäkin ihan aniharvoin. Eipä oo työnsaanti siihen tyssännyt, ylipäänsä muistan vain yhden työhaastattelun jossa kahvia tarjottiin :)

Vierailija
13/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:41"]

Miksi työpaikoille pitää vaatia jotakin? Sen kun ottaa omat vissyt mukaan.

[/quote]

Jos muille tarjotaan kahvia tai teetä niin pitää varmistaa, että hekin jotka eivät niitä juo saa jotain. Itse en ainakaan sellaisessa työpaikassa viihtyisi joka ei tarjoisi. Kahvi-maitojakin on erilaisia normaalia, hylaa, laktoositonta. Maitoallergikot eivät voi käyttää kaikkea. Heidänkin tarpeet tulee ottaa huomioon.

Miksi edes mennä juhliin jos pitää ottaa omat vissyt mukaan?

Vierailija
14/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavia juon, mutta työhaastattelussa sanon, että vesi riittää.

Vierailija
15/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin 32-vuotias joka ei juo kahvia ja teetäkin harvakseltaan. Hyvin olen menestynyt elämässä selä työ- että yksityiselämän puolella. Ei muuten ole muitakaan riippuvuuksia mulla. Olen vapaa!

Vierailija
16/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä meillä kuntasektorilla ihan itse ostetaan kahvit, teet Ym sinne kahvihuoneeseen. Jos joku ei niihin osallistu niin huolehtii itse.

Vierailija
17/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa 38 vuotta molemmat pärjätty hyvin ilman kahvia. Teetä juon joskus jos on jotain juotava. Ja hyvin olen elämässäni pärjännyt. Eli don't worry.

Vierailija
18/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 19-vuotias, enkä juo kahvia tai teetä. Moni muukaan lähipiiristäni ei juo.
Usein kannan omaa vesipulloa, eikä kenellekään ole vielä tullut ongelmaksi se, mitä juon.
Voin ottaa mehua, jos sitä on tarjolla, mutta en koskaan pyydä/vaadi.

Vierailija
19/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen päälle 20v enkä juo kahvia tai teetä. en oikeastaan edes mehua tai hiilihapollisia juomia. vesilasillisen otan yleensä oikein mielellään. asia tuntuu häiritsevän kaikkia muita, paitsi minua. siinähän häiritkööt :)

Vierailija
20/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää. Juon työjutuissa hunajavettä. Suvun ja tuttujen juhlissa mä sit otan sitä mehua, sitä on aina lapsille ja aikuisetkin saa sitä käyttää. T: Kahvia ja teetä juomaton 28-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi