Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ordinary Buffet, millainen on, onko mitään näkyvää tulosta tullut?

Vierailija
13.09.2021 |

Ajattelin kokeilla. Miten ja milloin käytätte ja onko toiminut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monia seerumeita, myös pullon buffetia, mutta mitään eroa en ole koskaan huomannut. Ajattelen lähinnä, etteivät he haittakaan.

Vierailija
2/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin oli tosi tehokas, ihohuokoset pienenivät huomattavasti ja pieni punoitus hävisi kasvoilta. Käytin aamuin ja illoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffet on yhtä tyhjän kanssa. Kukahan arvostelut on kirjoittanut? Vai onko lume-efekti?

Ordinaryn parhaita tuotteita ovat 2% hyaluronihapposeerumi ja silikonipäivävoide. Jälkimmäinen tuskin on kovin terveellinen, kun silikoni tukkii ihohuokoset.

P.s. caffeine solution on myös ihan turha ostos.

Vierailija
4/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buffet on yhtä tyhjän kanssa. Kukahan arvostelut on kirjoittanut? Vai onko lume-efekti?

Ordinaryn parhaita tuotteita ovat 2% hyaluronihapposeerumi ja silikonipäivävoide. Jälkimmäinen tuskin on kovin terveellinen, kun silikoni tukkii ihohuokoset.

Silikonit on hyvin siedetty ja hyödyllinen ainesosa kosmetiikassa, erityisesti kosteusköyhälle iholle suuri apu.

Vierailija
5/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä hyaluronihapposeerumi jo, enkä vaihda mutta noista peptideistä olen kiinnostunut.

Vierailija
6/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyarulonihappo on hetkellinen apu kun se hieman ”turvottaa” ihoa. Mitään pysyvää pitkäaikaisvaikutusta sillä ei ole. Siis näin pinnallisesti käytettynä.

Vierailija
7/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen joskus ihmisten ennen ja jälkeen -kuvia kun hehkuttavat miten huomaavat hieman parannusta tapahtuneen. En näe niissä ikinä mitään mainitsemisen arvoista eroa. Joskus melkein näyttää kuin joku ryppy näkyisi vain pahentuneen. Pelkkää itsepetosta mielestäni.

Tämä koskee lähinnä ryppyjä ja ihon veltostumista. Kuivaa ihoa tai punoitusta saa joskus ihan selkeästi parannettua tietyillä tuotteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi