Oletteko vaistonneet jonkun ihmisen sairauden tai kuoleman? Tässä pohdin..
En tiedä pelkäänkö nyt vain ja olenko vain stressaantunut.
Yksi läheiseni on mielessäni taukoamatta ja olen lamaantunut jollain tasolla. Kuin odottaisin sitä mitä olen pelännyt jo pitkään.
Hän on nyt joutunut sairaalaan ja tiesin, että vakava tilanne on ollut jo pitkään mutta nyt se konkretisoituu. Hänkin tiesi mutta ei osannut kohdata eikä halunnut tehdä asian eteen juuri mitään aikaisemmin.
Eikä hän ole edes vanha ja matkaa olisi paljon jäljellä. Uusi elämän sivu kuitenkin alkaa hänellä ja toivon, että se on hyvää täynnä.
Olen vain ollut pitkään alakuloinen tästä ja nähnyt jopa hahmoja hänen lähellään öisin. Kuulostaa todella typerältä mutta jotain tässä on vaistottu ja olo on outo ja voimaton tämän kanssa ollut jo pitkään. Jotain vain tapahtuu enkä tiedä mihin asennoitua mutta lupaan olla hänen tukenaan ja apunaan.
Kommentit (12)
Joos yrität rivien väliistä sanoa jotaain niin come here. Meillä on suvussa venäjän speciaal forces erikoiisyksikösssä käynyt sotilaas.
Vierailija kirjoitti:
Joos yrität rivien väliistä sanoa jotaain niin come here. Meillä on suvussa venäjän speciaal forces erikoiisyksikösssä käynyt sotilaas.
Nämä onn sitten niiin koulutetttuja että säääliksi käy kohtaloaasi.
Minä näin unta vaarin kuolemasta ja kun heräsin siihen oli outo olo, seuraavana päivänä isä soitti, vaari oli kuollut.
Vaistosta en tiedä, mutta näin kesällä kahden vuoden tauon jälkeen 88-vuotiaan isäni. Oli muuttunut sen verran kahdessa vuodessa, että aivoihin välähti juuri sillä hetkellä ajatus, että tuo ihminen kuolee 1-2 vuoden sisällä. Eihän se tietysti olisi ihme, mutta tuo ajatus tuli välittömästi.
Annas kattoo...
Uskon kyllä kokemuksiasi, itselläni on tuttuja ja lähipiiriä joilla myös samansuuntaisia "kykyjä". Olen myös itse altis tuntemaan kaikenlaisia läsnäoloja, mutta tähän asti vain hyväntahtoisia/neutraaleja sellaisia tullut vastaan. Eräs läheiseni on sanonut joskus haistaneensa erään henkilön lähellä "kuoleman hajua", ja tämä henkilö myöhemmin kertoi sairastavansa pahanlaatuista syöpää.
Pystyn aistimaan pahoja henkiä ja aaltoja. T. Ap
Uskon, että on mahdollista vaistota läheisistä tällaisia asioita. Mua vaivasi kerran jonkin aikaa outo tunne siitä, että jollakin on erääseen sairauteen liittyviä asioita kehossaan. Nämä olivat sellaisia intuitiivisia näkyjä tai tuntemuksia. En kuitenkaan osannut yhdistää niitä kehenkään henkilöön, tiesin kuitenkin, että ne eivät liittyneet minuun itseeni. Jonkin ajan kuluttua selvisi, että läheisellä perheenjäsenellä oli juuri tämä sairaus.
Voi sen ehkä joskus aavistaa. Muistan, kun näin yhden tuttavani viimeisen kerran. Tapasimme työpäivän jälkeen pikaisesti. Kysyin, onko hän sairaslomalla. Hän vain nauroi, että ei sentään. Minusta hän näytti siltä kuin olisi tarvinnut sairaslomaa. Noin kolmen kuukauden kuluttua hän oli sitten saanut sairauskohtauksen ja kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn aistimaan pahoja henkiä ja aaltoja. T. Ap
Ei ollut oikea ap. Enkä tiedä mitä ja mihin kykenen ja aistin. On vain sattumuksia ja joskus ne ovat voimakkaita.
Täällä olen surusta väsynyt enkä vain tiedä mitä ajatella. Ajattelen henkilöä lähelläni ja mietin rakkaudellisia ajatuksia häntä kohtaan.
Ap
Aika hurja mutta kiinnostava aihe.
Minä näin kerran unta ei-niin-hyvästä kaverista jonka kanssa ollaan harvakseltaan tekemisissä. Unessa tuo kaveri kuoli. Olin ihan järkyttynyt ja meni koko päivä pilalle tuon painajaisen jälkeen. Jonkin ajan päästä tuo kaveri menetti työnsä ja sairastui :( Ei onneksi - tietääkseni - olen hengenvaarallinen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vaistosta en tiedä, mutta näin kesällä kahden vuoden tauon jälkeen 88-vuotiaan isäni. Oli muuttunut sen verran kahdessa vuodessa, että aivoihin välähti juuri sillä hetkellä ajatus, että tuo ihminen kuolee 1-2 vuoden sisällä. Eihän se tietysti olisi ihme, mutta tuo ajatus tuli välittömästi.
Annas kattoo...
Aika moni vanhempi ihminen on muuttunut koronan aikana huonompaan suuntaan, myös minun 75-vuotias isäni, jonka kunto romahti, kun jumitti sisälle istumaan yksin TV:n ääreen. Pienikin liikunta ja elämäntaparemontti saa kyllä sitten taas nopeasti positiivisia muutoksia aikaan.
Rukoile Jeesusta turvaksi teille molemmille.