Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntana ystävyyssuhteita vain toisten pariskuntien kanssa

Lilliputti
13.09.2021 |

En itse ymmärrä toimintatapaa, että pariskunta (esim. omat 70v vanhempani) haluavat hengailla vaan muiden pariskuntien kanssa.

Jos nyt otan omat vanhempani laajemminkin esimerkiksi asiassa, niin he selkeästi hylkäävät ystäväpiirinsä leskeytyneet ja etsiytyvät aina vain pariskuntien seuraan. Olen seurannut tätä toimintaa sivusta viimeiset 15 vuotta ja mielestäni se on tosi perseestä.

Vanhempani ovat kovin sosiaalisia ja hyväkuntoisia mutta heillä kummallakaan ei ole yhtään omaa ystävää ja he eivät IKINÄ käy missään (pl. ruokakauppa silloin tällöin) ilman toistansa. Äitini sen sijaan paheksuu ääneen parisuhteessa eläviä ihmisiä, jotka lähtevät vaikka ystävän kanssa teatteriin, pidemmistä reissuista puhumattakaan. Suuri kauhistus hänelle on myös vastakkaista sukupuolta olevien välinen ystävyys.

Olenko ainoa ihminen tällä planeetalla, jonka mielestä tällainen pariskuntameininki ilman omia ystäviä ja puoliso 24/7 kyljessä on tosi outoa?

Itse tottunut reissaamaan sekä ystävien että puolison kanssa ja lähiystäväpiiri muodostuu pääosin sinkuista, sukupuolesta riippumatta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin just vähän aika sitten poikkista käymään mun kanssa kaupassa että tehtäis edes kerran vuodessa jotain yhdessä.

Ei lähtenyt. Reagoi pyyntöön kuitenkin toisin kuin yleensä. Eiköhän tää ollut tässä.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla