Seksikumppanien määrä nuorilla aikuisilla
Kuinka monen kanssa on olleet yhdynnässä, n. 25 v. ihmiset?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:59"]Tän päivän parikymppisillä on varmaan keskimäärin paljon isommat luvut kuin parikymppisillä vaikka vuonna 94...
[/quote]
Niin, eikös keski arvo nouse koko ajan?
Kerran vielä: ei se määrä vaan LAATU. Yksinkertaista mutta totta, thats it! Vois toisaalta kysyy: mitä kaikkia tauteja kannat elämäsi tässä vaiheessa. Niin, eikä mikään varmaan kaduta myöhemminkään, tuttuja kliseitä, niitähän riittää! No, toki ajattelukin on sallittua;)
Olen 20v nainen ja 1 seksikumppani (aviomieheni). Tässä kavereitani mukaan tilastoihin:
20v nainen 1 seksikumppani, nykyinen poikaystävä
20v nainen 1 seksikumppani, kihlattu
20v nainen 1 seksikumppani, kihlattu myös
21v nainen 2 seksikumppania, toinen on nykyinen poikaystävä, ensimmäinen ex poikaystävä
20v nainen 0 seksikumppania
21v nainen 2 seksikumppania, sinkku nykyään
21v nainen jolla on SATOJA seksikumppaneita, erottuu vähän joukosta :D niihin kuuluu sekä yhdenyön juttuja että lyhytaikaisia poikaystäviä, seksikumppaneita siis noin ~200, tuntuu että hän on aina panemassa uuden kanssa, hänellä myös sp-tauteja ja abortti takana :(
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:01"]
Olen 20v nainen ja 1 seksikumppani (aviomieheni). Tässä kavereitani mukaan tilastoihin:
20v nainen 1 seksikumppani, nykyinen poikaystävä
20v nainen 1 seksikumppani, kihlattu
20v nainen 1 seksikumppani, kihlattu myös
21v nainen 2 seksikumppania, toinen on nykyinen poikaystävä, ensimmäinen ex poikaystävä
20v nainen 0 seksikumppania
21v nainen 2 seksikumppania, sinkku nykyään
21v nainen jolla on SATOJA seksikumppaneita, erottuu vähän joukosta :D niihin kuuluu sekä yhdenyön juttuja että lyhytaikaisia poikaystäviä, seksikumppaneita siis noin ~200, tuntuu että hän on aina panemassa uuden kanssa, hänellä myös sp-tauteja ja abortti takana :(
[/quote]
no omps ehtiväistä sorttia tuo viimeinen.. :o
11 seksikumppania, ikää 27 vuotta.
minä 23v ja mulla on yksi seksikumppani. suunnilleen samanikäisten kavereideni keskuudessa sanoisin keskiarvon olevan lähellä kymmentä.
Kolme seksikumppania, joista viimeisin aviomieheni, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Ikää 28 vuotta.
21v nainen, 1 mies on toistaiseksi ollut
Olen 28, kun olin 24 v seksiä olin harrastanut 33 miehen kanssa. Nyt naimisissa mieheni numero 34
26v ja yksi kumppani, jonka kanssa olen edelleen yhdessä.
Ikää 23v ja kumppaneita yhteensä 6, joista kaksi suhteessa.
30v. ja jotain päälle 20 seksikumppania.
Onko tuolla luvulla sinänsä väliä?
24v n, 1 seksikumppani (kaverit/samanikäiset): 0,2,3,6
Kaveripiirissä lähinnä asenne, että mitä useampi mies sen mehukkaammat seksikeskustelut ja uuteen valloitukseen suhtaannutaan aina go for it-asenteella. Siis vaikka jollakin olisi sata miestä listalla niin ei olisi negatiivinen suhtautuminen häneen :)
oon hiukan vanhempi eli 29 ja mieheni on nro 11