Lue keskustelun säännöt.
Työkkärin täti kiusaa
13.09.2021 |
On nyt kahteen otteeseen puhelussa sanonut että se että että ilmoituksessa sanotaan vaatimukseksi ajokortti ja että minulla ei ole korttia ei ole syy olla hakematta kys. paikkaa. Onko oikeasti näin, tuntuu tyhmältä tuhlata kaikkien aikaa..
Kommentit (42)
Minua on käsketty aikoinaan lukion jälkeen mennä Konttiin tekstiilin käsittelijäksi vaikka kahdessa eri terveystodistuksessa lukee ei pölyisiin töihin. Kävin sitten haastattelussa ja sanoin että lääkärit ei kyllä suosittele minua sille puolelle ja haastattelija harmitteli kun auki ei ollut yhtään kassapaikkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No minä olen joutunut hakemaan samaan yritykseen jo kolme kertaa ja tiedän että eivät ota koska minulla on sellainen sairaus joka estää työskentelyn alalla. Ei ole myöskään autoa. Joka kerta eri virkailija käskee sinne hakea, vaikka sanon että olen jo useasti hakenut eikä ole koskaan otettu töihin. "Jos siellä nyt kuitenkin olis jotain jota voisit tehdä". Ei se työ muuksi muutu vaikka aikaa kuluisi 20 vuotta, sitä perusmateriaalia en pysty työstämään.