Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin täti kiusaa

Vierailija
13.09.2021 |

On nyt kahteen otteeseen puhelussa sanonut että se että että ilmoituksessa sanotaan vaatimukseksi ajokortti ja että minulla ei ole korttia ei ole syy olla hakematta kys. paikkaa. Onko oikeasti näin, tuntuu tyhmältä tuhlata kaikkien aikaa..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiohakemus ja sähköpostilla matkaan. Menee n5min aikaa, ei paha homma. Ei ihme jos työpaikkoja ei te-toimistolle ilmoiteta, hakemuksia pakotetaan laittamaan aivan vääriltä hakijoilta.

Vierailija
22/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko työkkärissä oikeasti noin vieraantuneita todellisuudesta, että luullaan kortittoman pääsevän ajamista vaativaan työhön? Kortitta ajaminen on ihan ensiksi jo laitontakin, sen tietää jokainen täysjärkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voit ap kertoa halukkuutesi suorittaa ajokortti osana työhön perehdytystä😁

Tämä ois kyllä hyvä. Voisin hankkia sen myös työvoimakoulutuksen kautta 😂

Ja ei minusta ole kiva hakea työtä johon minusta ei selkeästi ole. Ap

Vierailija
24/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae vaan. Ethän sä sillä mitään menetä.

🙈 Muuta kuin maineesi. Työnantaja ihmettelee minkälainen tollo hakee kortittomana töihin, jossa se on edellytys.

Vierailija
25/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙈 Muuta kuin maineesi. Työnantaja ihmettelee minkälainen tollo hakee kortittomana töihin, jossa se on edellytys.

Siksi kannattaakin tuoda ilmi, että työkkäristä osoitettiin tämä haettavaksi.

Vierailija
26/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työhakemuksia lukiessa voisin ajatella, että onpa hullu hakija. Mutta pistäisi nimen mieleen, koska tuohan taitaa haluta tehdä töitä. Jos vaikka jotain sopivaa paikkaa olisi myöhemmin.

Vierailija
27/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työhakemuksia lukiessa voisin ajatella, että onpa hullu hakija. Mutta pistäisi nimen mieleen, koska tuohan taitaa haluta tehdä töitä. Jos vaikka jotain sopivaa paikkaa olisi myöhemmin.

Ne työpaikkailmoitukset on muutenkin niin utopistisia. Ne vaatimukset ei aina ole oikeasti vaatimuksia vaan märkiä unia.

Vierailija
28/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te- toimisto yrittää saada ihmisiä karenssiin, lähettämällä näitä idioottimaisia työhakemuksia. Kokeilevat, että kuka on niin tyhmä, että sortuu näihin.

Vierailija
29/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pari vuotta sitten työnantaja tarkistaneeni, onko "minulla ei ole ajokorttia" -ihmisillä sittenkin ajokortti. Yllättävän monella oli. Traficomilta voi tarkistaa nimen ja kotipaikkakunnan perusteella ko. asian vaikka soittamalla.

Vierailija
30/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan pari vuotta sitten työnantaja tarkistaneeni, onko "minulla ei ole ajokorttia" -ihmisillä sittenkin ajokortti. Yllättävän monella oli. Traficomilta voi tarkistaa nimen ja kotipaikkakunnan perusteella ko. asian vaikka soittamalla.

En nyt ihan saa kiinni mitä hyötyä olisi sanoa ettei omaa ajokorttia?

Vierailija
31/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastipa työtöntä lusmua nyt huokettaa toisten työajan puolesta. Rahojen kahmiminen ei huoleta.

Vierailija
32/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin!

Sitähän ap yrittää mutta työssä vaaditaan ajokortti ja sitä ei hänellä ole.

Menee muihin töihin jossa korttia ei tarvita.

Sinä varmaan lampsit töihin, vaikka et ole päässyt edes haastatteluun. Protokolla ei nyt kuitenkaan mene ihan näin. eri

Vierailija
33/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan, että Te- toimiston kehoituksesta haen paikkaa, vaikka minulla ei ole ajokorttia.

Et saa peukkua, vaikka viestisi onkin hyvä. Miksikö – koska se sisältää törkeän kirjoitusvirheen. Kuten äidinkielenopettajani joskus sanoi koulussa: "jos päätätte sisustaa huoneen kehoilla, niin silloin puhutaan kehoittamisesta". Sitä et ole kuitenkaan tekemässä, vaan se kirjoitetaan "kehottaa/kehotuksesta"! Perkele!

No perkele, oikein äidinkielen opettaja vauhdissa ;D Kerrotko millä muilla foorumeilla käyt opettamassa, niin tietää välttää. Kaikennäköisiä pätijöitä täällä pyöriikin. Kehoittaisin sinua keskittymään itse asiaan.

Et saa peukkua, voi vttu miten säälittävää.

Vierailija
34/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin piti autottomana yksinhuoltajana hakea paikkaa johon kesti suuntaansa yli 2h bussilla. Kerroin työkkärillä avoimesti, että hain vastahakoisesti. Sanoivat, että oli hyvä että silti hain. Koko joulun sai jännittää, mutta tuli lopulta ratkaisu ettei minun tarvinnut hakea paikkaa, asia käsiteltiin jossain kokouksessa, karenssi peruuntui.

Vierailija
35/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ei hae paikkaa, saako Työkkäri jostain tietää?

Vierailija
36/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovastipa työtöntä lusmua nyt huokettaa toisten työajan puolesta. Rahojen kahmiminen ei huoleta.

Saan soviteltua tukea noin 300 € kk koska käyn myös nollatuntisopparilla muissa töissä kävelymatkan päässä. Aika plus miinus nolla varmaan on mun rahojen kahminen kun tuestakin vähenee 20 pros ja palkasta maksan verot niin kuin muutkin. Ap

Vierailija
37/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun kaveri oli bioanalyytikko ja työkkäri käski hakea farmaseutiksi..

Vierailija
38/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan saa kiinni mitä hyötyä olisi sanoa ettei omaa ajokorttia?

Kysy sitä niiltä työttömiltä, jotka väittävät, että ei ole ajokorttia, en voi tulla töihin 10 km päähän kotoa. Sitten karauttavat autolla Lidliin.

Vierailija
39/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan, että Te- toimiston kehoituksesta haen paikkaa, vaikka minulla ei ole ajokorttia.

Et saa peukkua, vaikka viestisi onkin hyvä. Miksikö – koska se sisältää törkeän kirjoitusvirheen. Kuten äidinkielenopettajani joskus sanoi koulussa: "jos päätätte sisustaa huoneen kehoilla, niin silloin puhutaan kehoittamisesta". Sitä et ole kuitenkaan tekemässä, vaan se kirjoitetaan "kehottaa/kehotuksesta"! Perkele!

No perkele, oikein äidinkielen opettaja vauhdissa ;D Kerrotko millä muilla foorumeilla käyt opettamassa, niin tietää välttää. Kaikennäköisiä pätijöitä täällä pyöriikin. Kehoittaisin sinua keskittymään itse asiaan.

Et saa peukkua, voi vttu miten säälittävää.

Pyörin missä ikinä huvittaa. Suomalainen keskusteluyhteisö on monessa paikassa täysin perseestä, kun vain puhekieltä suositaan. Näkee ketkä ovat kouluja käyneet. Avaa vain kiltisti se Aapinen, kun et selkeästikään osaa kirjoittaa. Pässi. 

Vierailija
40/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aina varmaan hakea opiskelemaan vähäksi aikaa johonkin paikkaan ja jättää sitten kesken. Ei minulle ainakaan tullut siitä karenssia. Olisin ehkä muuten suorittanutkin sen tutkinnon loppuun, mutta opettajat oli ärsyttäviä tiuskijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme