Käytätkö stringejä vai pikkuhousuja? Miksi?
Itse stringejä, housut hankaa ja niitä pitää kiskoa paikoilleen :D
Kommentit (44)
En omista yhtiäkään stringejä, peruspikkuhousuilla olen nämä 40 vuotta kulkenut.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:24"]Tuntuuko stringit ihanalta pillussa ?
[/quote]
Ihan samalta kuin muutkin pikkarit. Kai tiedät, että se ohut naru tulee takapuolen eikä pillun kohdalle?
Tavallisia pikkuhousuja. Nuorempana käytin stringejä ja seksikkäitä alusasuja, nykyään vain mukavia puuvillaisia perusalkkareita.
Totesin, ettei mieskään käytä vuokseni mitään seksikkäitä alusvaatteita, joten miksi minun pitäisi?
Stringejä silloin, kun on sellaiset housut jalassa joista pikkarin rajat näkyisivät.
Käytän normi pikkuhousuja farkkujen kanssa mutta ohuempien ja tiukempien housujen kanssa stringejä. En kestä "kaksoispersettä"
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:15"]Kakan keräin =stringit ;)
[/quote]
:D
Stringejä käytän aina farkkujen kanssa,tiukkojen housujen kannsa ja jumpassa/kuntosalilla tiukkojen urheilutrikoiden kanssa
Stringejä, ovat mukavammat ja kauniimmat. Tosin selluliitti näkyy :(
Molempia. Öisin en tykkää pitää stringejä. Hankaavat ikävästi. Urheillessa ovat taas mukavammat, eivät näy mummokalsarirajat urheilutrikoiden alta.
Tosi harvoin...ei tunnu mitenkään mukavalle kun se naru hankaa persvakoa :/ ja ei kiva vetää narua sinne vakoon...kun käy isommalla tarpeella...kaikki p....n hajut tarttuu naruun. Ihmettelen naisia jotka joka päivä pitää näitä "haisuli" housuja...yök...
Stringitkö eivät ole pikkuhousut? Ihan uusi asia minulle. Minulla sitten välillä on pikkuhousut, välillä ei.
Hipstereitä. Teininä käytin stringejä mutta enää en pystyisi. Mielestäni ovat epäkäytännölliset. Joku lääkäri jossain ohjelmassa sanoi että ovat myös epähygieeniset.
Yleensä hipstereitä. Yritän metsästää uusia jotka olisivat puuvillaa, pitsiset reunoista niin ettei näy housujen läpi. niin ja sellaisia jotka peittävät koko takapuolen. Kertokaa jos jossain myydään sellaisia! Itse en ole nähnyt hetkeen.
Yleensä käytän pitsisiä hipstereitä. Stringit näyttää typeriltä ja tuntuu epämukavilta.
Käytän mummoalushousuja. Eli todella isoja, puuvillaisia ja tulevat korkealle.
Olen käyttänyt samaa mallia aina, olen 32v. Ja silti on hyvin miehiä riittänyt.
Stringejä päivisin ja urheillessa. Illalla kotiasun kanssa hipsterimallisia.
Käytän sekä stringejä ja hipstereitä. Hipstereitä menkkojen aikaan (8 päivää kuukaudesta) jotta saan siteen paikoilleen. Muina päivinä stringejä :)
Pikkuhousuja, koska niissä saa peräpukamat olla rauhassa.