Käytätkö stringejä vai pikkuhousuja? Miksi?
Itse stringejä, housut hankaa ja niitä pitää kiskoa paikoilleen :D
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:32"]Hipstereitä. Teininä käytin stringejä mutta enää en pystyisi. Mielestäni ovat epäkäytännölliset. Joku lääkäri jossain ohjelmassa sanoi että ovat myös epähygieeniset.
[/quote]
Mihinköhän tuo epähygieensyys perustuu?
Stringejä.Eikös stringitkin ole pikkuhousut mun mielestä :)
Hipstereitä. Stringejäkin satunnaisesti. Tavallisia pikkuhousuja en ole käyttänyt sitten ala-asteen.
Stringit näyttävät hyvältä harvan päällä. Ne vaativat täysin sileän ja timmin pyöreät pakarat. Ei mitään löysää selluista persettä kannata pukea stringeihin... Tai vaikka ei olisi edes sellua, sellainen ryhditön perse näyttää aivan hirveältä niin paljaana.
Tällä toki on väliä vain tilanteissa kun ollaan alusvaatteisillaan muiden ihmisten aikana. Pukkareissa, miehen seurassa...
Yleensä hipstereitä kai, sellaisia jotka peittää vähän päälle puolet perseestä. Ne tuntuu mukavimmilta. Joskus käytän myös boksereita ja stringejä sitten lähinnä silloin kun parhaat alkkarit on pesussa. Tosin mulla on parit ihan mukavan tuntuiset stringit, että on niitäkin erilaisia, mutta ei oo silti mun lempparit. Tuntuu just jotenkin epähygieenisiltä.
Miten alushousut voivat näkyä päällyshousujen alta. En ole ennen tiennytkään. Tosin käytän aina takapuolen peittäviä paitoja, joten ihan sama. En myöskään katsele toisten persauksia.
Hipstereitä tai peruspöksyjä. Stringit on epämukavia.
Puuvillaiset maxi-malliset alushousut on ihan parhaat, kun sinne mahtuu vatsamakkarakin sisään. En kestä matalampia malleja, kun vatsamakkara roikkuu housujen päällä.
Puuvillaiset maksipöksyt on parhaat. Mahtuu vatsaröllykkäkin sisään.
Kunnon mummoalkkareita käytän. Olen jopa harkinnut lahkeellisia, sillä lahkeensuun kuminauhat ovat usein epämiellyttävän kovia ja karkeita, esim. perussloggeissa. Stringejä en suostu jalkaani vetämään, sillä en halua naruja kannikoiden väliin.
Stringejä, ovat mielestäni mukavammat.
Riippuu mitä niiden päällä on! Tiukkojen farkkujen kanssa stringit, urheillessa mieluummin perus :)
Tavallisia pikkareita käytän. Stingejä joskus harvoin kesällä, helteellä saatan nykäistä sellaiset jalkaani.
Niiden välistä sellaisia, jotka tulee pakaroiden päälle mutta eivät näy housujen läpi.
Stringejä. Tosin nuorena äiti ei antanut pitää ja sanoi että ne hankaavat ja ärsyttävät paikat vaikka itse koen toisinpäin.. :D jumppaan jos laittaa peruspikkuhousut niin tuntuu pahalta ja ärsyttää :D
Kesällä enemmän stringejä, talvella yleensä sitten ihan tavallisia.
Stringejä :)