Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset luulevat että olen fiksu ja hyväsydäminen mies

Vierailija
25.10.2014 |

Vaikka totuus on todellsuussa muuta. Olen erittäin itsekeskeinen, hieman narsistinenkin. Itsekäs myös. Mutta olen epävarma ja annan itsestäni ujon symppismiehen vaikutelman.. Osaan myös käyttäytyä niinkauan kuin jaksaa. Tähän kun lisää vielä sen että olen komea ja ajan hienolla autolla, niin paketti on valmis. Deal with it.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule.

Vierailija
2/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet vaan, mulla toimii kusipäätutka oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vissiin, etteikö naisissa olisi vastaavia? Kirjoituksesi -ja etenkin loppulauseen- perusteella olet OIKEASTI se epävarma, ujo beta-uros ja LEIKIT alfaa.

Deal with it!

Vierailija
4/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:43"]

Ei luule.

[/quote]

Ei niin, mutta uskottelee itselleen, tai ainakin muille, että olet koska olet ilmeisen menestyvä mies! Kyllähän mm. monien röyhkeiden uraohjusten naisten täytyy tietää ettei heidän miehensä ole hyväsydämisiä mutta antavat asian olla koska rahaa on!

Vierailija
5/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks oo hienoo et pystyy olee sinut itsensä kanssa :) Kyllä se FIKSU nainen sitten jossainvaihessa huomaa sun epätäydellisyyden.

Vierailija
6/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä myöskään. Kusipäätutka toimii täälläkin.Annan vinkin jos kiertää kaikki miehet kaukaa, niin tunnistettavia kusipäitä alkaa olemaan paljon vähemmän.

Vierailija
7/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 21? :D