Ollaan nähty miehen kanssa ”sen itsensä”merkeissä. Mutta..
Ollaan nähty seksin merkeissä tapailtu siis mutta olen kiinnostunut myös hänestä ja tunnustelut tilannetta enkä suoraan sanottuna tiedä onko tässä jotain tunnetta mukana tai voisiko kehittyä. Hän tokaisi viime kerralla että jos menee pitkä aika kun taas nähdään että saadaan sovituksi (työmme kannalta aina näin)niin hän haluaa tehdä sitä sun tätä sillä kertaa ja ehdotteli jotain uusia juttuja jolle en tuolla kertaa oikein lämmennyt. Yritti silti suostutella ja johon tokaisin että ei että hän voi odottaa sit vaan sen ajan tai voi tehdä jonkun muun kaa Jotain sillon kun ei nähdä.. 😚😃niin hän innostuikin ja yllättyi tästä kun sanoin noin ja totesi että haluanko hän tekee muiden kanssa jotain.. ja tokaisi perään vahingossa vielä että sä en saa. 😀😅 tästä tuli fiilis että hän onko tämä nyt tapailua sittenkin.😅😅😅
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ”yllättyi”kun sanoit sulle on fine hän tekee muiden kans jotain jos ei pärjää aikaa kun olette erossa? Jos oikein ymmärsin? Ja tokaisi perään että hän ei halua sä teet muiden kaa mitään
Miksi yllättyi? Jos siis tapailette vain Seksi painoitteisesti niin ehkä siksi ihmetteli ja hämmentyi - ja kertoi ettei halua sä näät muita
Minä kun ajattelin, että tässä on kyse jostain kimppakakkaamisesta. Ap ja mies käyvät yhdessä kakkosella. Onhan esim. joillain työpaikoilla niitä vessakoppeja vierekkäin, jotka on lattiasta auki. Jos semmoseen menee yhtäaikaa, niin voi alakautta jutella toimituksen yhteydessä, esim aamukakka voi yhdessä olla ihan kivaa.
Voi hyvää päivää, en ole ymmärtänyt yhtään mitään. On kyllä niin avutonta kirjoitusta, mutta niin taitaa olla koko suhdekin.
Niin, voihan se olla että on ainakin vähän mustis. Mulla on kaksikin panosuhdetta, kun ei aina nähdä niin usein kummankaan kanssa. He tietää toisistaan kyllä. Ja välillä vaikuttaa että jotain pientä mustasukkaisuutta on. Toisen kanssa on selvät sävelet, hänelläkin on toinen nainen. Eikä ole suuria tunteita kummallakaan. Tykätään kyllä, mutta suhdetta ei haikailla. Ei oltaisi siihen sopivia yhdessä. Tämä toinen taas on pari kertaa sanonut, että hänelläkin on joku toinen. Mutta sitten taas välillä sanoo, ettei ole muita. Ja en nyt ymmärrä kumpi on totta. Ei hänen tarvitsisi valehdella, ettei toista ole, kun tietää että minullakin on. Mutta miksi olisi väittänyt että joku on, kokeiliko että miten reagoin? Olen välillä epäillyt, onko sillä jotain tunteitakin tullut. Omat tunteet on vähän ristiriitaiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun ajattelin, että tässä on kyse jostain kimppakakkaamisesta. Ap ja mies käyvät yhdessä kakkosella. Onhan esim. joillain työpaikoilla niitä vessakoppeja vierekkäin, jotka on lattiasta auki. Jos semmoseen menee yhtäaikaa, niin voi alakautta jutella toimituksen yhteydessä, esim aamukakka voi yhdessä olla ihan kivaa.
Maalla oli ennen monireikähuusseja, onkohan vielä jossain ?
Annatko ap tuhkaluukun kautta ja nieletkö?
[/quote]
En usko koska ei ole tunteita sen vertaa kehittynyt. Mutta selkeesti välimme lämmenneet. En tiedä😅 hän haluaa maksaa nyt vuorostaan mulle tulo lippuja ym Näihin näkemisiin vaikka ennen tuntui minä oli se kuka maksoi kaiken kun tulin hänen luokseen. Eli nyt vastavuoroisempaa mutta en tiedä sitten
Ap[/quote]
Siis hän maksaa kuin puhelintytölle tulosta hänen kämpilleen pantavaksi? Ja maksua vastaan vielä ilmeisesti on alkanut kinuamaan anaalia. Löytö!
Ai kun jänskää. Aikuisten oikeesti...
Tämä tai sitten se rakastunut tai kiinnostunut jos ei pääse sinne missä nainen asuu jos toisen on helpompi liikkua niin maksaa kuluja mikäli haluaa nähdä.