Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua käydä baareissa ryyppäämässä eikä anna minunkaan käydä.

Vierailija
25.10.2014 |

On kuulemma sellaiseen kyllästynyt ja sitä nuorena tarpeeksi harrastanut. Itse haluaisin että mentäisiin 1-2 kertaa vuodessa ulos pitämään hauskaa tai että saisin mennä yksin ja hän jäisi lapsen kanssa kotiin mutta se ei käy. mitä tekisit?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tyttökavereiden kanssa baariin. Aivan varmasti. Saat pitää hauskaa, jos haluat.

Vierailija
2/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ryyppääminen muka hauskaa? Sinulla on fiksu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista ihmistä ei voi kieltää. Oma vika jos tollaseen alistut.

Vierailija
4/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka. Kyllä ulkona saa käydä kavereiden kanssa muutamalla. Ei siellä tarvii yömyöhään olla ja ottaa kuppia olan takaa.

Vierailija
5/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kaltaistasi kumppania. Lastenteon voisi aloittaa sitten kun on ryypännyt tarpeeksi, ihan miehesi linjoilla siis olen.

Vierailija
6/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte ryypätä ja örveltää vastuuttomasti?

Vierailija
7/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kielloista huolimatta, mua ei määräile kukaan!

Vierailija
8/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:01"]

Onneksi ei ole kaltaistasi kumppania. Lastenteon voisi aloittaa sitten kun on ryypännyt tarpeeksi, ihan miehesi linjoilla siis olen.

[/quote]

Baarissa ei ole mikään pakko vetää kännejä tai juoda ollenkaan.

Vierailija
9/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin joka tapauksessa. Ymmärtäisin nipotuksen, jos haluaisit käydä 1-2 kertaa viikossa. 

Vierailija
10/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:01"]

[/quote]

Baarissa ei ole mikään pakko vetää kännejä tai juoda ollenkaan.
[/quote]
Ap nimenomaan haluaa mennä ryyppäämään. Ei kannata kommentoida, jos ei kykene ymmärtämään lukemaansa.

Vierailija
11/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ymmärtäväistä porukkaa, kun känniörveltäjä on nainen.

Vierailija
12/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei..mitä porukkaa? Voi elämä teidän tekopyhien kanssa. Ap, ei ole mitään väärää irroitella joskus. Ikävä tilanne, jos ei puhumalla selviä niin järjestä lapselle hoitaja ja mene itse. On se kumma, että naisen pitäisi aina kotona olla. Ajatusmalli suoraan vittu 50-luvulta, yök. Suksikaa te absot nyt oikeasti viettämään vaikka ehtoollisiltaa kun tavallinen elämä noin puistattaa.

Vierailija
13/27 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ja parisuhde pitää hankkia vasta kun baarijuoksut on juostu ja ryyppyreissut ryypätty. Baarit on sinkkuja varten, mistä etsitään seksiseuraa, ei vakiintuneessa suhteessa olevalla ole mitään syytä käydä niissä. Pariskunta voi viettää vapaa-aikaa kutsumalla ystäviä kotiin, kyläilemällä toisissa perheissä ja lähtemällä parisuhdeviikonlopun viettoon elokuviin, kylpylään tms.

Vierailija
14/27 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo "minähän ryyppään kavereiden kanssa jos haluan", niin mammat kitisee. Jos mies estää naista ryyppäämästä, niin mammat kitisee.

Vierailija
15/27 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meillä ollaan samaa mieltä menoista. Kumpikaan ei halua baareihin. Viihdytään kotona. Saunakaljat on riittävät meille.

Vierailija
16/27 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin silti. Jos mies on menonsa mennyt, niin hyvä, tehköön jotain mistä tykkää. Minä kuitenkin haluan tavata ystäviäni ja käydä joskus ulkona. En voisi olla suhteessa, jossa puoliso päättää tekemiseni puolestani. Meillä kun voi olla myös erilaisia kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia.

Vierailija
17/27 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei voi sinua kieltää. Lähde kaverien kanssa ulos, kun haluat. Miehesi voi sitten käydä jossain muualla, jos häntä ei baarit kiinnosta. On todella tärkeää, että molemmilla on mahdollisuus päästä silloin tällöin omiin menoihin.

Vierailija
18/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäämagnetismi teillä toiminut.

Vierailija
19/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lailla kielletty ettet voisi mennä, joten mene vaan baariin jos tekee mieli, ja vedä vaikka perseet jos tekee mieli.Se itse asiassa tekee hyvää välillä.

Vierailija
20/27 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli aikoinaan samanlainen, kun lapset oli pieniä. Sitten joitain vuosia myöhemmin vaihtoi työpaikkaa ja alkoikin olla ties mitä kissanristiäisiä, johon aina lähti. Tämä vapautti toki minutkin taas satunnaisiin illanviettoihin ystävien kanssa, mutta toi myös mukanaan toisen puolen miehestä. Illat alkoi venyä aamuun ja pienen salapoliisityön jälkeen alkoi selvitä, että kaikki menot ja toiminta ei kestänyt päivänvaloa. Nyt on sitten parisuhde enemmän kuin solmussa miehen yöjuoksujen takia. Ilmeisesti etsii nyt kadonnutta nuoruuttaan ja testaa vieläkö on markkina-arvoa. 

Ei nyt varsinaisesti vastaa kysymykseesi, mutta halusinpahan vaan kertoa oman kokemuksen asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi