Miksi rokotevastaisten tyhmistä ja valheellisista väittämistä ei saa puhua tällä palstalla?
Miksei ole teidän mielestä hyvä jos tännekin leviävät ne höpöhöpö sadut mitä te levitätte noissa kaikukammioissanne? Eikös nuo teidän jutut sitten kestäkään päivänvaloa?
Kommentit (29)
Carnegie Mellon yliopiston ja Pittsburghin yliopiston tutkimuksen mukaan kriittisimmin k-piikkiin suhtautuvat korkeimmin koulutetut henkilöt (tohtorit) sekä kaikista vähiten koulutetut henkilöt. Kaikista piikkikriittisin ryhmä oli tohtorit.
Olen pohtinut selityksiä tälle jakaumalle ja hahmottelen tässä muutamia.
1. Indoktrinaatio. Kuvaajan ääripäät ovat kaikista vähiten indoktrinoituneita. Vähän koulutetut ovat välttyneet myös medikalisaatio-indoktrinaatiolta. Alemman- ja ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet sekä palkkatöissä käyvä keskiluokka ottavat k-piikkiä innokkaimmin. Nämä ryhmät ovat voimakkaimmin indoktrinoituja ja suhteessa korkeasta koulutuksesta huolimatta, koulutus on keskittynyt tiedon ja metodologian omaksumiseen, ei vielä niiden kyseenalaistamiseen tai itsenäiseen kehittämiseen. Tämä suhde tietoon tulee ajankohtaiseksi vasta tohtoritasolla.
2. Kriittinen suhtautuminen tietoon ja uuden tiedon luominen. Tohtorin täytyy kyetä tarkastelemaan tietoa kriittisesti, haastaa sitä ja luoda uutta tietoa.
3. Työelämä ja ryhmäpaine.
Valtiolla ja yritysmaailmassa konformismi on heimoutumisen ja yhteistyön roolin myötä voimakkaampaa ja paine lauma-ajatteluun kasvaa. Monet työyhteisöt myös pakottavat tai kiristävät työntekijöitään ottamaan piikin. Kognitiivisen dissonanssin myötä otettu piikki viimeistään muuttaa suhtautumista tukemaan jo tehtyä päätöstä.
4. Epäluottamus yhteiskuntaan ja auktoriteetteihin. Vähiten koulutettujen joukossa on runsaasti etnisten vähemmistöjen edustajia, jota ovat syystä oppineet olemaan epäileviä yhteiskuntaa ja auktoriteetteja kohtaan. Afrikanamerikkalaiset ovat tietoisia siitä, kuinka Afrikan mantereelle myyntiin tulee omat lääkevalmisteensa, jotka eivät tule myyntiin esim Euroopassa. Kill Batesin säätiö ja lääketeollisuus on vuosikymmeniä testannut piikkejä ja lääkkeitä Intian ja Afrikan syrjäseuduilla.
5. Viisaus. Indoktrinaatio kaventaa ajattelua ja ei näytä korreloivan viisauden kanssa. Viisaus näyttää olevan yleisempää täysin systeemin ulkopuolella elävillä yksilöillä, tai sen läpi käyneillä, mutta sen yläpuolelle kohonneilla yksilöillä, jotka kykenevät tarkastelemaan järjestelmää tarpeeksi kriittisesti.
Tule esittämään kantasi uudestaan, kun opit ajattelemaan omilla aivoillasi.
Koska ne väitteet ei oo tyhmiä ja valheellisia
Itse asiassa useiden koronarokotekriittisten koulutustaso on varsin korkea, kuten maisteri tai PhD. Älykäs näkee ja kyseenalaistaa, ja koulutettu osaa ottaa selvää. Ei ole mitään syytä seurata sokeasti auktoriteetteja, jotka eivät näytä tietävän mitä tekevät.
Jokainen on asiassa omillaan ja vastaa ratkaisuistaan. Arvo siis jokaisen mielipiteille ja päätöksille, sillä ne koskevat yksilön terveyttä ja henkeä.
Jos keskivertoihminen puhuu Mensan jäsenen kanssa, keskivertoihminen saattaa pitää vastapuolta idioottina, koska kommunikaatioväli on liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa useiden koronarokotekriittisten koulutustaso on varsin korkea, kuten maisteri tai PhD. Älykäs näkee ja kyseenalaistaa, ja koulutettu osaa ottaa selvää. Ei ole mitään syytä seurata sokeasti auktoriteetteja, jotka eivät näytä tietävän mitä tekevät.
Jokainen on asiassa omillaan ja vastaa ratkaisuistaan. Arvo siis jokaisen mielipiteille ja päätöksille, sillä ne koskevat yksilön terveyttä ja henkeä.
Jos keskivertoihminen puhuu Mensan jäsenen kanssa, keskivertoihminen saattaa pitää vastapuolta idioottina, koska kommunikaatioväli on liian suuri.
😂🤣 ☝🏻☝🏻🤣😂 Toisessa ketjussa tämä todistettiin jo vääräksi.
Vauvapalstan ketjuissa tehdyt todisteet onkin niitä parhaita lähteitä, epäironisesti piikkimyönteisten mielestä.
Afrikassa ei saa pankkipalveluja ilman rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Töistä tullessa äsken kuuntelin uutisia ja nyt 83% on ottanut ensimmäisen rokotteen. Yli 60% on ottanut kaksi. Tästä kun miinustetaan alle 12-vuotiaat, niin ei siihen kauhean monta rokotekriittistä jää. Taitavat olla ne kaikki 8 palstalla päivystävää rokotevastaista propagandaa jauhavat. Ja nuo rokotettujen luvut tulevat vielä kasvamaan, kunhan rajoituksista päästään ja rokottamattomat alkavat sairastumaan.
Ei kauhean montaa? n. 1,5 miljoonaa vain.
Ja tuo 83% on yli 12-vuotiaista laskettu, THL teki tilastomanipulaation muuttaessa tuota prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töistä tullessa äsken kuuntelin uutisia ja nyt 83% on ottanut ensimmäisen rokotteen. Yli 60% on ottanut kaksi. Tästä kun miinustetaan alle 12-vuotiaat, niin ei siihen kauhean monta rokotekriittistä jää. Taitavat olla ne kaikki 8 palstalla päivystävää rokotevastaista propagandaa jauhavat. Ja nuo rokotettujen luvut tulevat vielä kasvamaan, kunhan rajoituksista päästään ja rokottamattomat alkavat sairastumaan.
Ja tuo 83% on yli 12-vuotiaista laskettu, THL teki tilastomanipulaation muuttaessa tuota prosenttia.
Manipulaatio. 😂
Aina löytyy jokin syy.
Manipulaation voimalla siirrettiin vaalit viime keväänä. Etkö enää muista sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manipulaatio. 😂
Aina löytyy jokin syy.
No niin voi sanoa, kun yhden yön aikana prosentti muuttui 70% -> 82%.
Agendaan sopiva muutos eli tietyllä tapaa manipulaatio muuttaa laskenta vain yli 12-vuotiaista ilmoittamatta. Annettiin kuva että yhtäkkiä valtava määrä otti ensimmäisen piikin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan miinusta alle12-vuotiaita. Nuo prosentit ovat yli 12-vuotiaista lasketut.
Oli asiasta mitä mieltä tahansa, siitä on typerä riidellä.
Miten cocista nenään vetämällä saa aikaan positiivisen koronatestin?
Vierailija kirjoitti:
Miten cocista nenään vetämällä saa aikaan positiivisen koronatestin?
Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene trollaamaan muualle. Tiedetään varsin hyvin että trollaat.
Täyttä asiaahan tuo kommentti oli. Itse täällä trollailet.
-eri
Vierailija kirjoitti:
.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joillekin keskivertoa heikomman äo:n omaaville riittää todisteeksi asian oikeellisuudesta se, että sanoja/kirjoittaja väittää olevansa maisteri tai tohtori.
Itse taas maisterina tiedän, kuinka paljon huru-ukkoja niissä piireissä pyörii. Eli sanojan oppiarvo tai titteli ei vakuuta minua asian oikeellisuudesta.
Kuinka paljon huru ukkoja pyörii lääketieteen lisensiaateissa (sic!) ja - tohtoreissa? Jotain lähdettä tälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manipulaatio. 😂
Aina löytyy jokin syy.No niin voi sanoa, kun yhden yön aikana prosentti muuttui 70% -> 82%.
Agendaan sopiva muutos eli tietyllä tapaa manipulaatio muuttaa laskenta vain yli 12-vuotiaista ilmoittamatta. Annettiin kuva että yhtäkkiä valtava määrä otti ensimmäisen piikin.
Tyhmyys näköjään asuu sinussa. Hesan koulujen rokotukset rekisteröitiin yhden päivän aikana.
Aineisto päivittyy päivittäin. Suurin osa rokotuksista toimitetaan ja rekisteröidään 24 tunnin kuluessa rokotuksesta, mutta osittain tietoja kertyy takautuvasti.
Siis et todella ymmärrä sitä, että edellisenä päivänä oli 70% 1.piikki kattavuus, koska se oli koko väestön tasolta mitattu, seuraavana päivänä salaa muutettiin tilasto näyttämään yli 12-vuotiaat 1.piikitetyt ja saatiin manipuloitua 70% -> 82% ponnahdus joka näytti agendan mukaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotevastaiselta olen kuullut väitteen, että koronatesti näyttäisi muka positiivisena kaikki flunssat ja influenssat. No, ei ainakaan meillä. Olen viimeisen vuoden aikana käyttänyt lapsia, ja käynyt itsekin koronatestissä yhteensä varmaan yli 20 kertaa. Aika rajujakin räkätauteja on meillä ollut. Yhtään positiivista testitulosta ei ole tullut.
Tämä on muuten totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Lähde?
Kyllähän tästä on uutisoitu monesti:
"Carnegie Mellon yliopiston ja Pittsburghin yliopiston tutkimuksen mukaan kriittisimmin k-piikkiin suhtautuvat korkeimmin koulutetut henkilöt (tohtorit) sekä kaikista vähiten koulutetut henkilöt. Kaikista piikkikriittisin ryhmä oli tohtorit."
Tämä avaus on pösilön kirjoittamaa harhaista soopaa.
Esimerkiksi minä olen koronarokote -kriittinen ja minun älykkyyteni on matemaattisen logiikan ja matemaattisen fysiikan monisivuisilla todistuksilla testattu ja hyväksi havaittu.
Koronarokotteisiin kriittisesti suhtautuvat ovat netissä muutenkin asiaan paljon paremmin perehtyneitä; Heidän kirjoituksensa vilisevät yleensä viitteitä virallisiin tutkimuksiin ja eri maiden uutislähteisiin.
Suurin osa netin koronarokote -painostajista taas ei ole itse perehtynyt asiaan mitenkään, vaan he vain papukaijoina toistavat median heille syöttämiä iskulauseita.