Lue keskustelun säännöt.
pesen salaa pyykkiä
25.10.2014 |
Pesen mieheltä salaa pyykkiä. Laitoin kylppärin oven kiinni ja toivon, ettei se tajua, et kone on päällä. Tähän on menty meidän pari suhteessa
Kommentit (22)
Voi jestas. Jos mulla olis tollanen ukko niin tuuppaisin sen pesukoneeseen ja linkoisin hetken aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:52"]Oletko selvittänyt mitä tukia saisit yksinhuoltajana? Kaikki lapset ei tarvitse omia huoneita, vuokraneliö riittää oikein mainiosti sinulle ja lapsille. Haluatko että lapsesi oppivat parisuhteen mallin teidän suhteesta vai mikset lähde? Raha on kyllä tekosyy.
[/quote]
ajatuksena useimmille ero on helppo mutta kun tulee toteutuksen aika, ei Se ole niin helppoa. Lapsilla on paljon tunteita, neljällä lapsella paljonkin. En voi niin vaan ravistaa lasten elämiä sekaisin harkitsematta tosi tarkkaan. Alueella missä asutaan ei esim ole halpoja kaupungin vuokrataloja. Isommat toki pystyy kulkemaan kouluihin ja kavereille julkisilla mut 10v ja 6v ei siihen vielä pysty. Eli heiltä muuttuisi koulu ja kaverit - ei mikään pikku juttu. Mulla ei olis mahdollisuutta pitää autoa eli pienten harrastukset loppuis. Varmaan myös toisen isomman lapsen. Nää on tosi isoja juttuja lapsille. Mies on Suht asiallinen lasten kanssa ja minä pystyn toimimaan puskurina riitatilanteissa. Nyt on vaan pärjättävä vielä vähän aikaa. Ap
[/quote]
Niin onhan se pienempi paha antaa lasten kasvaa peloissaan ja heistä tulla samanlaisia vaimon alistajia ja pirttihirmuja, kuin viedä terveempään ympäristöön ja antaa normaali lapsuus. Kasvata nyt jumalauta selkäranka niiden lasten vuoksi edes.