Onko muilla nelikymppisillä iho yhtään veltostunut?
Vai vieläkö kiinteä?
Itselläni nenän pielestä lähtee ikävät pystyjuonteet leukaan asti ja leuan alla löllökkää.
Kamalaa huomata tämmöisiä, ilman täyteaineita tai kirurgin veistä ei tämmöisestä taida enää virkistyneemmän näköiseksi muuttua..
Kommentit (50)
Ei ole veltto mutta ihon väri on epätasaisempi kuinnuorena. Myös maksaläiskiä tulee keväisin.
Mä olen 34v ja tuntuu, että nyt jo otsa roikkuu silmillä. :( Sibeliuksetkin ihan yhtäkkiä tulleet. Olen miettinyt, voisiko johtua siitä, kun katselen paljon tietokoneen ruutua, jos siinä huomaamattani rypistelen otsaa. Sen lisäksi, että olen koko ajan vähän surumielinen, niin ehkä se heijastuu jo naamaankin...
Ei kannata liikaa syyttää elämäntapojaan. Geenit vaikuttavat niin paljon. Esimerkiksi kasvojen luustolle ei voi mitään (paitsi jos menee kirurgille sahauttamaan esimerkiksi nenäänsä). Noin ylipäätään aavistus pyöreyttä on hyväksi eli ei kannata pyrkiä hirmuiseen hoikkuuteen yli 4-kymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:16"]
Olipa raadollista käydä passikuvassa, voi kamala tuota valahtanutta naamaa, synkeetä.
[/quote]
Passikuvassa naaman kuuluukin olla valahtanut, jos yhtään lohduttaa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:55"]
Mitä aseita ikääntymisen merkkejä vastaan? ?
[/quote]
- säännöllinen ihonhoito
- liikunta
- terveellinen ruokavalio
- kampaajalla käynti (itselle sopiva look)
- kevyt meikki
- kunnon yöunet (!)
- iloinen mieli ja huumori ;)
Minua luullaan lähes aina vähintään 10 vuotta nuoremmaksi...
[/quote]
Minä:
-puhdistan ja kosteutan kasvoni 2xpvä
-käyn joka päivä 45min reippaalla lenkillä
-syön terveellisesti, sokeria en käytä ollenkaan, kasviksia paljon, hiilareita kohtuudella, en käytä alkoholia
-käyn kampaajalla säännöllisesti, uskallan kokeilla uusia malleja ja värejä
-meikkaan kevyesti, suosin cc-voidetta, en käytä puuteria
-tykkään nukkua! Yöunet 7-10 tuntia
-rakastan elämää! Olen positiivinen ja seikkailunhaluinen. Hymyilen paljon.
Silti naama roikkuu kuin iho olisi irti ihaksista ja lihakset luista. Iho ei loista enää terveen kuulakkaana vaan on kalmea ja eloton. Silmäpussit ovat kuin märät teepussit silmien alla.. Tämä kaikki on tapahtunut hyvin nopeasti, vuodessa.
Iho on jotenkin veltostunut naamasta. Ei pahasti vielä. Pelkään milloin lopullinen alamäki ja tuho alkaa. Mulla on suht terveet elämäntavat ja äitini on vielä liki 7-kymppisenä aika hehkeä. Yritän pysyä toiveikkaana. Nyt ikää siis 39. Toisaalta ajattelen, että muutokset kertovat siitä, että olen saanut elää ja vanhentua. Isoveljeni kuoli parikymppisenä. Olisipa hänkin saanut elää täyden, pitkän elämän.
Ei todellakaan ole veltostunut eikä roiku. Viimeksi viime toissa viikolla minulta kyseltiin että olenko opiskelija. Muutama vieno uurre tulee silmäkulmaan jos nauran. 43-vuotias olen.
Olen kasvissyöjä, samoin toista kasvissyöjä ystävääni luullaan aina parikymppiseksi.
Suosittelen joogaa, kasvisherkkuja ja viher- ja marjasmoothieita. Aurinkoa en ota, mutta ulkoilen, se saa ihon hehkeäksi.
Katsokaapa vaikka Kylli Kukkia jonkun lehden kannessa, joogaa ja suosii ilmeisesti kasvipainotteista ruokaa.
Olipa raadollista käydä passikuvassa, voi kamala tuota valahtanutta naamaa, synkeetä.