Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla nelikymppisillä iho yhtään veltostunut?

Vierailija
25.10.2014 |

Vai vieläkö kiinteä?

Itselläni nenän pielestä lähtee ikävät pystyjuonteet leukaan asti ja leuan alla löllökkää.

Kamalaa huomata tämmöisiä, ilman täyteaineita tai kirurgin veistä ei tämmöisestä taida enää virkistyneemmän näköiseksi muuttua..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naama on veltostunut. Tuntuu, että olisi pari numeroa liian iso. Ryppyjä otsassa, silmien välissä, huulten ympärillä ja leukapieliin on ilmestynyt pussit. Inhottava huomata, että näytän 40 vuotiaana 10 vuotta vanhemmalle.

Vierailija
2/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ole muutoksia. Sibelius-rypyt silmien välissä ovat tulleet vähän selvemmiksi ja hymyillessä silmien ympärillä juonteet myös, mutta ei oikeastaan muuta. En käytä mitään erikoisrasvoja tai -seerumeita, enkä muutenkaan jaksa ihoa paljon hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihan järkyttävältä näyttää jos näkee kuvansa kun katse on alaspäin (esim. heijastuu tabletista), iho on menettänyt ryhtinsä :/

Vierailija
4/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsa minullakin enemmän kurtussa ja koko piirteet pudonneet, sen huomaa eniten aamulla jos ilta on venähtänyt. Silmien yläpuoli tahtoo valahtaa. Iho on kyllä hyvin sileä ja pienellä terveyskuurilla piirteetkin vielä nousevat. En sure, kyllä ikä näkyy ja saa näkyäkin. Nuoruus oli ja meni, kiva kiitti moi! 44v

Vierailija
5/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 08:57"]

Vai vieläkö kiinteä?

Itselläni nenän pielestä lähtee ikävät pystyjuonteet leukaan asti ja leuan alla löllökkää.

Kamalaa huomata tämmöisiä, ilman täyteaineita tai kirurgin veistä ei tämmöisestä taida enää virkistyneemmän näköiseksi muuttua..

[/quote]

Kaikilla on. Onneksi minulla siihen on vielä matkaa  ;) .

Vierailija
6/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat rupsahti viime vuonna. En ole edes imettänyt, mutta raskaat rinnat, ja urheilu harrastus teki tehtävänsä. Suunnittelen jo kirurgiaa, mutta ei taida auttaa.

Vierailija
7/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on veltostunut. Itsellä on tämän lisäksi hormonitoiminnassa häikkää, leuka on täynnä pikkusormenpään kokoisia märkäpaise finnejä. Menen taas ensi vkolla lääkäriin, josko saisin kuurin asiaan...

Vierailija
8/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja tapahtui juuri sinä vuonna kun olin tasan 40.

Vierailija
9/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 plakkarissa ja juuri törmäsin 12 vuotta sitten otettuun kuvaa, nahka naamassa on nyt IHAN eri luokkaa..

Tainnnut tuossa pari vuotta sitten tapahtua käänne huonompaan. Tässä ei mitkään kuolleenmeren mömmöt auta, se on menoa.

Vierailija
10/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noi juonteet olleet parikymmppisestä, suvun geeni. iho on veltostunut, pinta on hienon hienoa ryppyä ja roikkuu vähän

persikan väri on hävinnyt poskista eikä iho sillain hohda vaan on samea

42-v

Vierailija
11/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Ja tämä kaikki kamalaluus on tapahtunut ihan vuodessa. Naama roikkuu, mikä on oikeastaan pahempaa kuin rypyt, koska roikkumista et saa piiloon minkäänlaisella meikillä..

Vierailija
12/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mittarissa 46 v. Kasvoissa ei iho ole veltostunut tai roiku. Sen sijaan esim käsien ihosta kyllä iän näkee.

Vierailija
13/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 35-v, mutta iho kasvoissakin roikkunut siitä lähtien kun laihdutin pari vuotta sitten. Olisi kaiketi kannattanut pysyä läskinä. Vieläkin olisi laihdutettavaa, mutta tulos pelottaa. Geeneissä on tämä, että iho ei palaudu yhtään.

Vierailija
14/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän. Käsien selästä ja kyynärpäistä huomaa iän, jos tarkasti katsoo. Ryppyjä ei kasvoissa juuri ole mutta silmien alla on kai iho alkanut veltostua kun alkanu tulla silmäpussit. Onneksi ne saa hyvin peittoon silmälaseilla. Mutta kyllä se maan vetovoima vaikuttaa kaikkiin jossain vaiheessa. Aion antaa itselleni luvan vanhentua. Onneksi en oo julkkis tai elokuvatähti, jonka "pitää" epätoivoisesti näyttää nuorelta ikuisesti. 

Eilen mietittiin kavereitten kans että kyllä vanhempikin nainen voi olla kaunis. Helpoilla nikseillä saa itsestään paremman näköisen: hyvä ryhti, iloinen hymy, siisti kampaus ja sopivat vaatteet ja korut. Tarviiko sitä naamaa suurennuslasilla syynätä? :D 42v

Vierailija
15/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:47"]

Rinnat rupsahti viime vuonna. En ole edes imettänyt, mutta raskaat rinnat, ja urheilu harrastus teki tehtävänsä. Suunnittelen jo kirurgiaa, mutta ei taida auttaa.

[/quote]

Hyvin tukevat liivit on kyllä asia johon kannattaa kaikkien panostaa. Vaikkei olis kovin isotkaan rinnat. Kyllä rinnat heiluu pienitissiselläkin jos esim juoksee ja hyppii. Rinnat kannattaa paketoida tiukasti. =)

Vierailija
16/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. ja iho on kasvoissa ja leuan alla selvästi veltostunut ja elottoman näköinen. Varsinaisia ryppyjä ei ole mutta pieniä juonteita näkyy silmien ympärillä jos tarkasti katsoo. Silmäpussit löytyy myös :(

Vierailija
17/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmille naisille muistutus: ei kannata vetää röökiä. Sen vaikutukset alkaa näkyä 40-vuotiaana. Iso palvelus kasvoille kun suojelee niitä tupakansavulta.

Vierailija
18/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaikilla rupsahtaa jossaina vaiheessa 40-50 -vuotiaana, ja se muutos tapahtuu aika rysäyksellä, vuodessa tai parissa. Mutta se on sitten yksilöllistä, tapahtuuko se 40, 46, vai 50-vuotiaana. Riippuu geeneistä, tupakoinnista, alkoholinkäytöstä, auringonotosta. Ihon perushoito kannattaa tehdä huolella, eli meikit puhdistaa kunnolla ja ihoa rasvata, mutta näin kosmetologina voin kyllä paljastaa, ettei meillä mitään ihmeaineita ole myytävänä, vaikka niin mainostammekin. Rasvat eroavat todellisuudessa lähinnä pakkauksen, hajun ja tunnun perusteella, toiset tuntuvat ylellisemmiltä kuin toiset ja maksavat sitten enemmän. On, on kalliissa voiteissa enemmän ainesosia, mutta samalla lailla niitä käyttävien iho menettää kimmoisuuttaan ja kiinteyttään.

Vierailija
19/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon huomannut että silmät turpoaa nykyisin tosi helposti. Menepä itkemään niin aamulla silmät on kuin sian persesilmät. Välillä kai joku ruoka ja sen suola tai mausteet saa silmät sirrilleen. Pakko on laittaa aamuisin silmämeikkiä. Rajaukset ihan must, että saa piirteet esiin. Nuorempana inhosin silmälasejani, nyt tuntuu että ne pelastus kasvoille.. =P

Vierailija
20/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, naama roikkuu. Varmaan osansa reippaalla painonpudotuksellakin. Kasvoissa inhoan eniten juonteita nenän sivuista alaspäin, siis ne jotka saavat näyttämään apinalta, onko niillä joku nimi?

Tissit vielä ok, ei niin terhakkaat kuin nuorempana, mutta lyijykynätestin noilla kyllä läpäisee.

41 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan