Mitäs piditti Jenni Vartiaisen eilisestä Vain elämää -esityksestä?
Kommentit (20)
Flirttaileva, mutta ei koskettanut tunteiden tasolla millään lailla. Maskinen vaikutelma jäi.
Yllätyksetön. Läpiveto, aina samanlainen hönkäily.
Rauhallinen, rento biisi. Sellainen 'ihan kiva'
Kaunis ja hyvä sinänsä. Jenni on todella kaunis ja kaunisääninen, naisellinen esiintyjä.
Häiritsi liika flirttailevuus, meni vähän jo kiusallisen puolelle. Sama juttu oli joskus Anna Abreun esityksissä.
Mulla soi viikon päässä se Heruuks -biisi. Se sopi Jennin tyyliin ja siinä flirttailukin oli ok, hieno versiointi. Mutta nyt flirtti ei sopinut vaan vaivaannutti, ehkä hän peittää sillä epävarmuuttaan. Ei uskalla olla vakava kun ei tiedä onko tarpeeksi vakavastiotettava. Ehkä nuoruuden kokemukset vielä vaikuttavat mielessä, mitä sitten onkaan tapahtunut kouluaikoina.
Todella vaivaannuttavaa ol katsoa ja niin oli Samulinkin. Halpa vaikutelma jäi, todella. Kuuntelen tämän naisen kappaleita ihan mielellään mutta en katsoisi hänen esityksiään koskaan vapaaehtoisesti eilenkin ehkä 20sek ja oli pakko kääntää pois.
Liian sekstinen veto mun makuun vain dildo puuttui esityksestä. Jotenkin yli meni, myötähäpeä hiipi kotikatsomoon.
Vaikka kuinka yritän suhtautua neutraalisti ja olla menemättä lynkkaukseen mukaan, niin silti tulee vaivautunut olo Jennin esityksistä. Nykyään jo ärsyttääkin, ennen sen biisit meni radiossa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei osaa oikein tulkita eikä omaa muuntautumiskykyä. Halvat keinot käytössä (flirtti). Tämä kausi ei ehkä tee hyvää Jennin uralle. Ehkä parin vuosikymmenen päästä sitten löytyy aitoutta, toisaalta Paula Vesalalla sitä on jo nyt..
Kolumni: Antakaa Jenni Vartiaiselle potkut!
Joo, tuli mieleen takavuosien Kikka pikkutuhmine biiseineen.
Ääniaji Jennillä on välillä niin matala että joku voisi välillä potkaista palleille.
Jenni Vartiaisen vedoissa tällä kaudella on muutenkin ollut jotain sellaista ihme pimuilua. Jotenkin tulee mieleen Brita Koivusen, Pirkko Mannolan ja Lill-Babsin teennäisen flirttailevat esitykset jostain 50-60-luvulta mutta kokonaan ilman sitä viehkeää huumoria.
Samalta kuulosti kuin kaikki muukin sen laulama. Kaikki sen laulama kuulostaa täysin samalta.
Mun mielestä ristiriita tulee siitä, että yrittää olla flirttaileva, mutta olemuksessa ei ole tippaakaan aitoa seksikkyyttä. On jotenkin pukeutuminen, meikki ja olemus niin pahvisen oloinen - kuin kuori siinä päällä, ettei pääse koskettamaan tunteitani aidosti.
Jenni seuras Paula V:n esitystä aika totisena. Kuunteliko sitten vai oliko ehkä vähän arvioivan oloinen..?
Mun mielestä jennin versio sinä olet aurinko biisistä oli hänen kauden paras. Sellainen joka voisi soida radiossa..tuli mieleen kesä, picnic ja hyvä viini ja sellainen onnellisuus.. ja ihan eritavalla kun alkuperäisesti. Ei silti..jenni ei todellakaa kuulu lemppareihin.
Aina tota samaa flirttiä, keimailua, pyllyn keikuttelua, vahvaa meikkiä. Eikö se uskalla olla aito ja jättää sitä seksillä pelaamista jo narikkaan. Halpaa. Kuinka kauan hänen fanit jaksaa tätä ihan oikeesti???
Ja sit Jenni ei osallistu pöytäkeskusteluihin koskaan. Nyt jo näytetty niin monta jaksoa ja aina vaan hiljaa. Ei varmaan osaa puhua kun niitä ulkoaopittuja fraaseja, mitä levy-yhtiön pomot on käskenyt sanoa... Toisaalta jopa vähän säälittää, varmaan aika vaikea olla tuolla, kun ei pysty osallistuun.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:27"]
Jenni seuras Paula V:n esitystä aika totisena. Kuunteliko sitten vai oliko ehkä vähän arvioivan oloinen..?
[/quote]
Paula V taas seurasi Jennin esitystä huvittuneen tuhahtavana.
Jenni ja Paula V ovat kyllä aika erilaisia.
Jenni on mun mielestä aika perinteinen "sievä ja kiltti Suomi-tyttö".
Tyypillinen Jenni Vartiaismainen laulu.