Kauheinta mitä mies on sinulle sanonut
Kommentit (22)
Kukaan mies ei ole koskaan loukannut kovinkaan syvästi henkilökohtaisia ominaisuuksiani haukkumalla, tai ehkä en vain muista sellaisia kommentteja, koska moiset roskapuheet eivät minua hetkauta. Mutta mieleen nousee eräs lohkaisu eksältäni ja ensirakkaudeltani, johon nuoruuttani ja kokemattomuuttani haksahdin.
Hän oli siis ollut kundikavereidensa kanssa lomalla, mistä odotin häntä iloisena takaisin. Kotiin palatessaan hän totesi itsestään aidosti ylpeänä, että nyt se on todistettu, hän on liian hyvä mies kyetäkseen pettämään! Kun ihmettelin tätä kommenttia, selvisi, että hän siis todellisuudessa oli kuin olikin pettänyt minua reissussaan jonkun naisen kanssa, mutta aivan yhdyntään asti ei oltu edetty, koska hän oli sitten kuitenkin liian hyvä ja upea mies pettääkseen minua (ettei olisi vain humalaiselta stondis lerpahtanut). Ja nyt hän siis ihan tosissaan odotti minun hurraavan ihastuksissaan tälle moraaliselle urotyölle.
Enpä hurrannut, käskin painua h*lvettiin ja äkkiä. Hän vinkui perääni monta kuukautta ja ihmetteli, että miksi nyt näin :D
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaunis mutta olet mukava.
Sama, tosin ei ihan noilla sanoilla. En nyt tunnistettavuuden vuoksi kerro sanatarkkaan. Tapailukumppani siis sanoi lopettaessaan suhteen.
"You are a piece of shit."... Ja sylki kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole koskaan loukannut kovinkaan syvästi henkilökohtaisia ominaisuuksiani haukkumalla, tai ehkä en vain muista sellaisia kommentteja, koska moiset roskapuheet eivät minua hetkauta. Mutta mieleen nousee eräs lohkaisu eksältäni ja ensirakkaudeltani, johon nuoruuttani ja kokemattomuuttani haksahdin.
Hän oli siis ollut kundikavereidensa kanssa lomalla, mistä odotin häntä iloisena takaisin. Kotiin palatessaan hän totesi itsestään aidosti ylpeänä, että nyt se on todistettu, hän on liian hyvä mies kyetäkseen pettämään! Kun ihmettelin tätä kommenttia, selvisi, että hän siis todellisuudessa oli kuin olikin pettänyt minua reissussaan jonkun naisen kanssa, mutta aivan yhdyntään asti ei oltu edetty, koska hän oli sitten kuitenkin liian hyvä ja upea mies pettääkseen minua (ettei olisi vain humalaiselta stondis lerpahtanut). Ja nyt hän siis ihan tosissaan odotti minun hurraavan ihastuksissaan tälle moraaliselle urotyölle.
Enpä hurrannut, käskin painua h*lvettiin ja äkkiä. Hän vinkui perääni monta kuukautta ja ihmetteli, että miksi nyt näin :D
Taisin jättää sitten hyvän miehen kuitenkin . Kysehän on tunteista ja hän tunsi enemmän sinua kohtaan kuin muita . Oli ehkä ajatellut sinua siellä.
Jos joku pitää mukavana se on hyvä tunnustus. Ettei sano olet paska. Mukava Suomen kielellä tarkoittaa tosi hyvää.
"Kukaan ei halua panna kengurupalloa." Odotin kaksosia viikolla 34 ja olisin ollut fyysistä läheisyyttä vailla, mies ilmeisesti tykkäsi panna paksuksi mutta ei paksua.
Taisit menettää jotain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin jättää sitten hyvän miehen kuitenkin . Kysehän on tunteista ja hän tunsi enemmän sinua kohtaan kuin muita . Oli ehkä ajatellut sinua siellä.
Hän ei ollut mikään hyvä mies, vaan tasapainoton elostelija, joka odotti jonkinlaista palkintoa siitä, että oli pettänyt minua "vaan vähän". Nykyään minulla on oikeasti hyvä ja luotettava aviomies, jonka en ikimaailmassa voisi kuvitella tekevän tai sanovan tuollaisia idioottimaisuuksia. Kyllä kannatti vaihtaa.
Harrastin ensimmäistä kertaa seksiä lukioaikojen poikaystäväni kanssa ja sen jälkeen hän totesi "jes, mun kolmas neitsyt".
No, tämä torvi saattoi olla ensimmäiseni, mutta siinä hetkessä päätin, että viimeiseksi hän ei jäisi. Hän katkeroitui kovasti, kun varsin pian tuon jälkeen lopetin suhteen ja suuntasin vehreämmille metsästysmaille.
Vierailija kirjoitti:
"You are a piece of shit."... Ja sylki kasvoille.
O_O Onko meillä sama ex? (oletettavasti ex?)
Kun olin teini-ikäinen, kaverini halusi esitellä minulle webbikameran välityksellä uuden poikaystävänsä. Ensi töikseen tämä unelmien prinssi totesi, että kaverisi on h e l v e t i n r u m a .
Jotenkin siinä loukkasi eniten se, että taustalla oli niin selkeästi satuttamisen halu. Eihän tuollaisen sanomiselle ole mitään muuta motiivia. En edes ole mielestäni mitenkään pahannäköinen vaan ihan tavallinen nainen, mutta olin mitä olin, sain joka tapauksessa unelmieni miehen. Muutenkin elämässä pyyhkii hyvin. Vetäköön siis törppö lapaseen!
"Mä luulin että sulla olis hyvä kroppa" kun ensimmäistä kertaa vähän epävarmana vähensin vaatteita. Siihen asti oli todella mukava eikä mitään varoitusmerkkejä tällaisesta ollut.
"Toivottavasti sairastut syöpään ja jäät rekan alle. Ison rekan."
On niin paha asia,,että yritin jo kahdesti sen postata tänne, mutta ”julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen”. Ei onnistunut tavutuksillakaan.
Mä voitin!
Vierailija kirjoitti:
"Mä luulin että sulla olis hyvä kroppa" kun ensimmäistä kertaa vähän epävarmana vähensin vaatteita. Siihen asti oli todella mukava eikä mitään varoitusmerkkejä tällaisesta ollut.
Siis ihan järkyttävää, miten kukaan voi olla NOIN tökerö.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei halua panna kengurupalloa." Odotin kaksosia viikolla 34 ja olisin ollut fyysistä läheisyyttä vailla, mies ilmeisesti tykkäsi panna paksuksi mutta ei paksua.
Vähän samanlainen asia mulla. Olin raskaana ja, kun lapsi syntyi ja kehoni tietenkin muuttunut. Ehdotin seksiä sitten, kun paikat oli tullut kuntoon, niin mies totesi että jos tän olis tiennyt, niin en olis pannu sua paksuksi ja kai sä nyt treenaat ittes kuntoon taas, että tekee mieli hypätä sänkyyn. Itkin.
Susta siis tykätään kirjoitti:
Jos joku pitää mukavana se on hyvä tunnustus. Ettei sano olet paska. Mukava Suomen kielellä tarkoittaa tosi hyvää.
Ei ole hyvä tunnustus, jos samassa yhteydessä todetaan ettei ulkonäkö kelpaa. Toi on ihan v-tuilua.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että todennäköisesti hän ei olisi koskaan kertonut minulle asiasta yhtään mitään, ellei siellä reissussa olisi ollut meidän yhteiseen kaveriporukkaan kuuluvia jätkiä, joilta tieto olisi hyvinkin saattanut lipsahtaa julki. Tämä oli kai hänen ovela strategiansa yrittää muuttaa oma petos joksikin ihailtavaksi urotyöksi ennen kuin joku muu ennätti häntä narauttamaan :D
Et ole kaunis mutta olet mukava.