Mikä tuota BB-Annaa vaivaa?
Järkyttävä kuunnella sitä mielipuolista hihkumista ja kiljumista.
Kommentit (16)
Maaninen tai sit se on hyvä näyttelemään, koska haluaa voittaa.
Ai että mun tekisi mieli mennä sinne harjan ja saksien kanssa ja tehdä jotain niille sen KAUHEILLE hiuksille.
ENkä edes ole kampaaja.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:35"]
Ai että mun tekisi mieli mennä sinne harjan ja saksien kanssa ja tehdä jotain niille sen KAUHEILLE hiuksille.
ENkä edes ole kampaaja.
[/quote]
Meikeistä puhumattakaan.
Se on demittäjä, siks vähän vajaa..
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:37"]Se on demittäjä, siks vähän vajaa..
[/quote]
Ai on vai? Ilmankos :D
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:37"]Se on demittäjä, siks vähän vajaa..
[/quote]
Ai on vai? Ilmankos :D
[/quote]
Joo. Nanna93 nimimerkillä
Mä en käsitä, miten joku jaksaa demittää vielä tuon ikäisenä.
Jotai vikaa kyllä :O ei normaali ihminen käyttäydy tollai
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Mä luulen et se luulee olevansa söpö + jatkuva ääntely on huomionhakuisuutta. Olettaa että kaikki elää myötätunnossa kun juuri häntä niin jännittää. Huomaa että asukkaitakin rupee jo ärsyttää kun niin söpösti ja ihanasti vinkui kun murhaaja koski hänen kuvaansa. Miettikää jos kaikki käyttäytyisi tolleen, onneks se jenna on vähän hiljentäny volyymi tasoaan.
Aivan mahtava. Anna on taitelijaluonne täysin omanlaisensa. Mä tykkään tuommoisista ihmisistä, jotka ovat aidosti omia itsejänsä. Sama on Jonin kanssa.
Annalla on hemmetin kaunis sydän ja järkevä pää, kun vaan käyttää sitä. Että tavallaan ihailen hänen tapaansa voida laittaa aivot pois käytöstä. Välillä ihan pikku lapsi, pitää paimentaa. ESim, kun pähkäili sen 20 minuuttia nimeämisiä, kun BB sanoi NYT on aika. Anna saman tie ryhdistäytyi ja kertoi vastauksensa. Olisi voinut tehdä saman jo 18 minuuttia aikaisemmin ja yhtä napakat vastaukset olisivat tulleet.
Toisinaan toki rasittavat, mutta oikeessa elämässä ei tarvii olla koko ajan yhteyksissä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:07"]
Aivan mahtava. Anna on taitelijaluonne täysin omanlaisensa. Mä tykkään tuommoisista ihmisistä, jotka ovat aidosti omia itsejänsä. Sama on Jonin kanssa.
Annalla on hemmetin kaunis sydän ja järkevä pää, kun vaan käyttää sitä. Että tavallaan ihailen hänen tapaansa voida laittaa aivot pois käytöstä. Välillä ihan pikku lapsi, pitää paimentaa. ESim, kun pähkäili sen 20 minuuttia nimeämisiä, kun BB sanoi NYT on aika. Anna saman tie ryhdistäytyi ja kertoi vastauksensa. Olisi voinut tehdä saman jo 18 minuuttia aikaisemmin ja yhtä napakat vastaukset olisivat tulleet.
Toisinaan toki rasittavat, mutta oikeessa elämässä ei tarvii olla koko ajan yhteyksissä.
[/quote]
=eli hakee vain huomiota ja nostaa itseään jalustalle koska on omasta mielestään niin höpsö söpöliini että muut jaksavat kyllä hänen takiaan odottaa.
Kyllä Anna mun mielestä on täysin oma itsensä eikä hae huomiota käyttäytymisellään. Tykkään Annasta. Vaikuttaa mukavalta ja ihanalta ihmiseltä.
Antakaa ihmiset kaikkien kukkien kukkia, niin elämä on helpompaa. Rakastakaa kaikkia ihmisiä. Myös heitä, jotka ovat erilaisia kuin te itse.
Anna on pirteä ja iloinen ihminen. Tykkään.
Teippiä Annalle suun eteen please! Kammottavaa ulvomista.
JUST ääneen tokasin ystävälle että mikähän sitä mahtaa vaivata... Ihme ääntelyä ja kikattamista.