Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minua ei ole rokotettu,voinko mennä risteilylle?

Vierailija
13.09.2021 |

En ole menossa maihin mutta sillä ei ole merkitystä vissiin sen kannalta että täytyykö olla rokotettu jos Turusta menee viikkarin laivaan?

Missään ei näin sanottu Viking linen sivuilla, mut yks tuttu kuuli tulevasta risteilystä ja sanoi et tarttis olla molemmat rokotteet

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ehkä miettisin sitä, että kannattaako mennä ihmistungokseen rokottamattomana, sinullehan se ongelma tulee, ei niille rokotetuille.

Vierailija
2/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ehkä miettisin sitä, että kannattaako mennä ihmistungokseen rokottamattomana, sinullehan se ongelma tulee, ei niille rokotetuille.

Minulle tauti ei ole ongelma, otan tietoisen riskin. Ja vaikka en ole ottanut rokotetta (terveydellisistä syistä, 3 eri lääkäriä suosittelee etten vielä ota) niin olisi kiva kuulla että tartteeko mulla olla rokotus jos menen vain päiväristeilylle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita viikkaril ja kysy, sieltä sen varmiten saa selville.

Vierailija
4/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla rokotusta . Suomessa ei ole rokotuspakkoa eikä passia.

Rokotus ei suojaa koronalta. Onhan se jo joka paikassa todistettu että itse tauti on vaarattomampi kuin rokotus.

Vierailija
5/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla rokotusta . Suomessa ei ole rokotuspakkoa eikä passia.

Rokotus ei suojaa koronalta. Onhan se jo joka paikassa todistettu että itse tauti on vaarattomampi kuin rokotus.

Älä levitä väärää tietoa tutkimuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan