Mitä jos täällä paljastuisikin henkilöllisyys?
Ajatelkaapa jos yhtäkkiä tänne palstalle ilmestyisi viestien kirjoittajien nimet esiin! Ettei oltaiskaan enää vierailijoita, vaan joku hakkeri, virus tms. saisi vaikka fb-kirjautumisen perusteella nimet esiin. Olisko noloa? Kaivautuisitko maan alle? Minä ainakin olen kirjoittanut tänne vaikka mitä tooooosi henkilökohtaista ja arkaluonteista juttua.
Kommentit (10)
Kirjoitan vain sellaista, mikä kestäisi päivänvalon :)
No en kirjoita tänne mitään, minkä takana en voisi seisoa. Mutta minusta on kyllä ihan positiivista, että vaikka seksiaiheiset ja arkaluontoiset keskustelunaiheet voi käydä anonyymisti. Itselleni ei ole ongelmallista puhua seksiinkään liittyvistä asioista, mutta suon kyllä yksityisyyden muille, ei vain seksissä vaan monissa asioissa. Kaikista ihmisistä ei ole tarpeen tietää kaikkea. Ja todennäköisesti muille ihmisille olisi vaivaannuttavampaa tietää minusta seksiin liittyviä asioita kuin itselleni.
Kyllä siitä varmaan pääsisi ylitse vuoden sisään.
Eipä haittaisi. Kaikki kirjoitukseni kestää päivänvalon.
Ei tämä selain tiedä minun Facebook-tunnustani.
Lisäksi olen täällä privaattimoodissa.
Vähän kyllä veikkaan että ei se ihan noin sulavasti teillä kävis. Ois se mulle ainaki järkytys.Tosin en edes ole facebookissa yms.
Kyllähän kaikkien postaajien nimet näkee jo nyt jos osaa katsoa IP osoitteita. Esim. tämän viestin kolmas postaaja on nimeltään Saara. Sukunimeä en viitsi paljastaa.
t. IT-insinööri
Olis ihan kauheeta! Kuolisin! :(
T. Veera V. (en kerro sukunimeä)
Suurin häpeä olisi paljastua siitä, että kirjoittelee tänne. Ei juttuni mitenkään pahoja ole, tosin osasta joku mahdollinen tuttava varmaan tunnistaa, jos osaa lukea oikein.
Ei aiheuttas mitään kummosia reaktioita.