Mitä lasissa/lautasella nyt?
Mulla lasissa Pommaccia, lautasella mustikka-valkosuklaajuustokakkua
Kommentit (10)
Karjala-olutta on sixpacki, ja suklaapatukka (Fazerina).
Mustikka-valkosuklaajuustokakku kuulostaa hyvältä :) Mun lasissa mehua ja pussissa sipsejä.
Tölkissä Karhua. Tänään en syö enää mitään, ähky jäi päivällisestä.
Laadukasta skottiviskiä, Laphroaig 18. En olisi koskaan uskonut että käyn miehen kaapilla salaa, se saisi raivarin jos tietäisi minun lipittelevän hänen laatuviskejään :D
Vettä on lasissa ja lautasella ei mitään :D herkuteltiin kyllä illalla salaatti-kana tortilloilla :)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:48"]
Laadukasta skottiviskiä, Laphroaig 18. En olisi koskaan uskonut että käyn miehen kaapilla salaa, se saisi raivarin jos tietäisi minun lipittelevän hänen laatuviskejään :D
[/quote]
Ai ai että tuli mieliteko Laphroaigiin kun tuon luin! Lempiviskini, sen mausta tulee ihan mieleen ne karujen skottilaisten saarten turvesuot... Täytyykin huomenna heti ostaa pitkästä aikaa pullo tuota herkkua.
Lasi valkkaria, ostin laivalta pari viikkoa sitten sellaisen 25cl pullon ja puolet siitä nyt ajattelin hörppäistä. J.P. Chenet, olkoonkin halpaa mutta minä nyt vaan tykkään tästä :)
Olen 2,5 vuoden aikana juonut kaksi kertaa alkoholia (1,5v sitten) niin ajattelin nyt nautiskella tuon pitkästä aikaa. Imeväisemmekin nukkuu täysiä öitä pääasiassa jo ja r-testi näytti tänään negaa niin päätin että saan nyt lasillisen juoda jos vaikka myöhemmin tulee plussa ja sit ollaan taas tipattomia :)
Tiedän että yhdestä viinilasista ei ole haittaa raskaana/imettäessä mutta mulla silti luonto tökkii pahasti vastaan eikä maistu.
Teetä ja ruisleipää ♡