Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lasissa/lautasella nyt?

Vierailija
24.10.2014 |

Mulla lasissa Pommaccia, lautasella mustikka-valkosuklaajuustokakkua

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä ja ruisleipää ♡

Vierailija
2/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjala-olutta on sixpacki, ja suklaapatukka (Fazerina).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikka-valkosuklaajuustokakku kuulostaa hyvältä :) Mun lasissa mehua ja pussissa sipsejä.

Vierailija
4/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkissä Karhua. Tänään en syö enää mitään, ähky jäi päivällisestä.

Vierailija
5/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta skottiviskiä, Laphroaig 18. En olisi koskaan uskonut että käyn miehen kaapilla salaa, se saisi raivarin jos tietäisi minun lipittelevän hänen laatuviskejään :D

6/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalasalaattia ja vettä.

Vierailija
7/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä on lasissa ja lautasella ei mitään :D herkuteltiin kyllä illalla salaatti-kana tortilloilla :)

Vierailija
8/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

gashew pähkinöitä :)

Vierailija
9/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:48"]

Laadukasta skottiviskiä, Laphroaig 18. En olisi koskaan uskonut että käyn miehen kaapilla salaa, se saisi raivarin jos tietäisi minun lipittelevän hänen laatuviskejään :D

[/quote]

Ai ai että tuli mieliteko Laphroaigiin kun tuon luin! Lempiviskini, sen mausta tulee ihan mieleen ne karujen skottilaisten saarten turvesuot... Täytyykin huomenna heti ostaa pitkästä aikaa pullo tuota herkkua.

Vierailija
10/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi valkkaria, ostin laivalta pari viikkoa sitten sellaisen 25cl pullon ja puolet siitä nyt ajattelin hörppäistä. J.P. Chenet, olkoonkin halpaa mutta minä nyt vaan tykkään tästä :)

Olen 2,5 vuoden aikana juonut kaksi kertaa alkoholia (1,5v sitten) niin ajattelin nyt nautiskella tuon pitkästä aikaa. Imeväisemmekin nukkuu täysiä öitä pääasiassa jo ja r-testi näytti tänään negaa niin päätin että saan nyt lasillisen juoda jos vaikka myöhemmin tulee plussa ja sit ollaan taas tipattomia :)

Tiedän että yhdestä viinilasista ei ole haittaa raskaana/imettäessä mutta mulla silti luonto tökkii pahasti vastaan eikä maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi