kiertopäivä 17 ja vieläkin nega ovulaatiotestissä@
Ei edes haamua. Enkö ovuloi ollenkaan?? Valkovuotoa tulee enemmän kuin alkukierrossa mutta ei mitään muita tuntemuksia. Miten myöhään teillä tullut ovulaatio?
Kommentit (11)
Oletko testannut useammassa kierrossa? Jokaisella naisella on ovuloimattomia kiertoja (siis ihan kaikilla). Sinuna testaisin vielä pari kiertoa, ja sitten ehkä gynelle mutta ei sekään ole vielä välttämätöntä. Sitten kun yritystä on jatkunut pidemmän aikaa, ja päätätte hankkiutua tutkimuksiin, niin kannattaa mainita ovulaatiotikutuksista niin tietävät ensimmäisen tutkia sinut. Myös ajankohta vaikuttaa näkyykö ovistesteissä mitään, mutta sen varmaan tiesitkin jo.
Vielä lisään, että ovulaatio-oireita voi aivan hyvin olla niinä ovuloimattomina kuukausinakin, eli valkovuotoa yms.
4
Kuinka pitkä on normikiertosi? Tuo kyttäämisstressikin voi myöhästyttää ovista.
Mä olen testannut negaa samana päivänä, kun ultrassa todettiin ovulaation olevan parhaillaan. Sen jälkeen vaihdoin testimerkkiä.
Emmä saanut kertaakaan ovisplussaa, vaikka tulin siitä kierrosta raskaaksi.
Niin ja koska aloit tikuttaa ovista? Mulla päätin alkaa testailee aikasin ja kp 8 olikin jo ovis josta raskauduin.
Komppaan myös tätä aikaisuutta. Tosiaan ovulaatio voi tapahtua jo aikaisin. Ja koska sitä ei silloin puuhaile kun odottaa vaan niitä maagisia "ovispäiviä" niin saattaa mennä sivusuun.
Kp13 näkyi ultrassa follikkeli 12mm sillä toivoin että nyt loppuviikosta olisi näyttänyt plussaa. Liuskatestit. Seksiä oli tänään kp 17 mutta minkähänkokoinen se follikkeli nyt..ap
Mulla ovis on aina kp 21-22. Kuukautiskierto 28pv. Eli aika oviksesta kuukautisiin niin lyhyt että ei ole mahdollista tulla raskaaksi. Söin siis oviksesta eteenpäin keltatauhashormonia, joka pidensi tuota väliä. Pam, tulin paksuksi.
Olet maho...