12 päivän välein menkat! Tämä estää tinderöinnin
Aina silloin menkat, kun olis tiedossa miehen tapaamisia!!! Ja siis nyt oli vain 12 päivää ilman menkkoi ja just silloin ei ollut ketään kiinnostavaa miestä. Miehet kyllästyy silloin kun on menkat ja sit pitäö viritellä uusii miehiä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mene hyvä tyttö lääkäriin!
Vaikka syynä olisi koronarokote?
Ap
Nille tinder-miehille voi sanoo, että nyt on vähän huono päivä mutta sopiiko että mennään treffeille kunhan tilanne parempi.
Ja tosiaan rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä.
Olet ilmeisesti yhtä sekaisin, kuin hormonisi, joten ei mikään ihme, että miehet lähtevät jo Tinderissäkin lätkimään saman tien.
Normaali kierto on myös 21 pv.
Tämä sille joka väitti että normaali olisi 25.
Tämä on YKSILÖLLISTÄ ja esivaihdevuosissa on erittäin normaalia että kierto kiihtyy palon. Elimistö viime metreillä yrittää vimmaisesti irrottaa paljon munasoluja ja tulla raskaaksi.
Ennen mulla oli 29pv ja nyt 23-24 kun on perimenopaussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae pillerit
en aio sotkea hormonitoimintAni joten en
Ap
Miksi tätä on alapeukutettu? Minun ymmärtääkseni tämä kyllä pitää paikkaansa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Normaali kierto on myös 21 pv.
Tämä sille joka väitti että normaali olisi 25.
Tämä on YKSILÖLLISTÄ ja esivaihdevuosissa on erittäin normaalia että kierto kiihtyy palon. Elimistö viime metreillä yrittää vimmaisesti irrottaa paljon munasoluja ja tulla raskaaksi.Ennen mulla oli 29pv ja nyt 23-24 kun on perimenopaussi.
Kukaan muu ei ole kirjoittanut normaalista kierron pituudesta kuin 8, ja hänkin, että normaali kuukautiskierto on pituudeltaan 23–35 vrk.
Ainoa, joka on maininnut kierron pituuden 25 pv on minä, ja kerroin vain itselläni olevan tuon pituinen kierto (nykyään) ja että se on MINULLE lyhyt, sillä ennen esivaihdevuosia kiertoni oli jotain 30-35 päivän luokkaa.
-6
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne menkat haittaa miehen tapaamiseen? Ei ole yksikään mies ikinä kieltäytynyt mistään puuhasta vaikka mulla olis ollutkin menkat. Liukaste, ei este 😄
Yhdenillan jutuissa panevat sua niin että veri roiskuu? Aikamoinen tautiriski jos olis vaikka hepatiittia tai hiv..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae pillerit
Ap
Kuulostaa siltä että hormonitoimintasi on jo sekaisin ja tarvitsisit pillerit tasaamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae pillerit
Ap
Kuulostaa siltä että hormonitoimintasi on jo sekaisin ja tarvitsisit pillerit tasaamaan sitä.
Se ei ole sekaisin muuten kuin koronarokotteen takia ja tasaantunee ajan saatossa. En todellakaan syö keinotekoisia hormoneja ja laita sitä vielä enemmän sekaisin!
Ap
Siis ei voi mennä treffeille tai olla tinderissä jos on menkat!? Sanoisi nyt vaan rehellisesti, että hänellä tulotaso laskee tämän ongelman takia kun ei voi ottaa asiakkaita vastaan.
Ei haittaa hilloviikot.
T: Setämies
Jos tulee jatkuvasti kuukautiset tolla tahdilla, niin sehän voi aiheuttaa pidemmän päälle raudanpuutetta / anemiaa. Lääkäriin, jos ei ala hellittää, oli syynä rokote tai mikä vaan. Ja ehdottomasti haittavaikutusilmoitus Fimeaan.
Siis mitä? Käytätkö Tinderiä vain itsesi panettamiseen?
Mitä ne menkat haittaa miehen tapaamiseen? Ei ole yksikään mies ikinä kieltäytynyt mistään puuhasta vaikka mulla olis ollutkin menkat. Liukaste, ei este 😄