Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette vastaa treffien jälkeen jos ei enää kiinnostakkaan

Vierailija
24.10.2014 |

Nyt on käynyt pari kertaa näin viimeisen puolen: Tapaan naisen baarissa, pussaillaan ja toisella kerralla päädyttiin sänkyynkin. Sovitaan treffit. Käydään treffeillä tai parilla, treffit menevät minun mielestäni hyvin ja kestävät monta tuntia. Sisältävät ainakin suutelua. Mutta tämän jälkeen viesteihin vastaaminen loppuu kuin seinään.

Tiedän että olen pärstältäni ruma mies, mutta tunteet ne on minullakin. Voisi edes ystävällisesti vastata, ettei kiinnosta, koska tälläinen korventaa pahasti. Varsinkin jos kerkeää jo vähän ihastua. Tai miksi sitten ylipäätään lähteä niille treffeille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:37"]

Älä yleistä, itse mm. vastaan aina.

Uskoisin, että seksi ei ole ollut hyvää.

[/quote]

aaa, miehen vika 

[/quote]

Kuinka niin? Jos seksissä kemia uupuu niin ei se ole kummankaan vika. 

Vierailija
22/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:10"]

Teit jotain tökeröä, joka muutti mieleni suhteesi. Nyt etoo ja oksettaa pelkkä ajatus olla kanssasi. Ei kiinnosta kuulumisesi tai edes kertoa etten halua tavata. EVVK.

[/quote]

Jos treffit on päättynyt kielareihin ja ollaan sovittu, että tavataan uudelleen? -AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:31"]

Paljastuit köyhäksi?

[/quote]

En ole sitäkään. Keskiluokkaisessa ammatissa.

Vierailija
24/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:19"]

Sinä et kiinnosta minua yhtään. Huomasin sen juuri. Samalla tuli totaalinen välinpitämättömyys sinua kohtaan.

[/quote]

Tämäkin kävisi hyvin vastauksena täyden hiljaisuuden sijaan. - AP

Vierailija
25/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:50"]

Olen mies. Minulle on käynyt noin naisten kanssa useita kertoja. Yhteydenpito loppuu kuin seinään. Ja täytyy tunnustaa, että tästä v**tuuntuneena olen tehnyt samaa naisille. Törkeäähän se on. 

Tämä näyttää olevan netti/tinder-aikana yleinen käytäntö "ilmoittaa" että sori ei kiinnosta... 

[/quote]

Baarissa vielä tavannut nämä kaksi viimeistä.... Jotenkin vielä korventavampi juttu, kun on ollut ensin heti hauskaa ja sitten loppuu kun seinään. -AP

Vierailija
26/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta oli miten oli, niin ei välttämättä ole suositeltavaa jäädä roikkumaan, ap. Ei niitä matcheja niin montaa tässä maailmassa ole kenellekään, joten harjoittelukappaleiden kanssa se on sitten enempi vähempi tuollaista. Loppuu tavalla tai toisella tökerösti. Jos olet ottanut yhteyttä ja jos ei tule sen suurempaa vastinetta takaisin, niin anna olla. Ei sinussa ole vikaa, huom. ja rumuus miehessä ei haittaa yhtään mitään, ja mikä edes on rumaa. Makuja on monia. :) Taisivat olla pelinaisia, minkäs sille tekee.

Vierailija
27/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:39"]

Koska he eivät osaa käyttäytyä.

Oletko sattunut viime aikoina hakemaan töitä? Eihän firmoistakaan ilmoiteta edes haastatteluun päässeille, että et tullut valituksi.

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

[/quote]

No, siis offtopikkina voin sanoa, että mulle on käynyt työnhaussa jo niinkin, että kahden haastattelukierroksen jälkeen mulle "ilmoitetaan "Kiitos Mutta ei Kiitos" - vastaus laittamalla sama paikka uudelleen hakuun....

Ei tää silti "siviipuolelle" sietokykyä antanut. Ehkä näitä kaikkia juttuja kuitenkin alkaa pitämään normisettinä.

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi