Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette vastaa treffien jälkeen jos ei enää kiinnostakkaan

Vierailija
24.10.2014 |

Nyt on käynyt pari kertaa näin viimeisen puolen: Tapaan naisen baarissa, pussaillaan ja toisella kerralla päädyttiin sänkyynkin. Sovitaan treffit. Käydään treffeillä tai parilla, treffit menevät minun mielestäni hyvin ja kestävät monta tuntia. Sisältävät ainakin suutelua. Mutta tämän jälkeen viesteihin vastaaminen loppuu kuin seinään.

Tiedän että olen pärstältäni ruma mies, mutta tunteet ne on minullakin. Voisi edes ystävällisesti vastata, ettei kiinnosta, koska tälläinen korventaa pahasti. Varsinkin jos kerkeää jo vähän ihastua. Tai miksi sitten ylipäätään lähteä niille treffeille?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä, itse mm. vastaan aina.

Uskoisin, että seksi ei ole ollut hyvää.

Vierailija
2/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi vaikka vastata ihan rehellisesti, että ulkonäkö ei miellyttänyt, tai ihan mitä vaan. Kaikki muu on parempi kuin tälläinen kohtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät osaa käyttäytyä.

Oletko sattunut viime aikoina hakemaan töitä? Eihän firmoistakaan ilmoiteta edes haastatteluun päässeille, että et tullut valituksi.

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
4/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:37"]

Saisi vaikka vastata ihan rehellisesti, että ulkonäkö ei miellyttänyt, tai ihan mitä vaan. Kaikki muu on parempi kuin tälläinen kohtelu.

[/quote]

Tämä tapa on kyllä miehiltä opittu. Jos et saa vastausta niin unohda ja mene eteenpäin. 

Vierailija
5/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:40"]

[/quote]

Tämä tapa on kyllä miehiltä opittu. Jos et saa vastausta niin unohda ja mene eteenpäin. 

[/quote]

Pakkohan näin on tehdä. Mutta raastavaavan tälläinen on....

Vierailija
6/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ne miehetkin noin. Ja törkeää on, pitäisi sen verran olla pokkaa ja käytöstapoja että edes sen "ei kiinnosta enää" voisi vastata. Pääsevät ilmeisesti helpommalla, kun vaan jättää vastaamatta.

Vierailija
7/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan aina, jos ei kiinnosta. Usein miehet jäävät kuitenkin jankkaamaan, että "eikö nyt voitais kuitenkin..." Noihin en vastaa enää mitään.

Vierailija
8/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt treffeillä, vaikka haluaisin. Ei tarvitse siis vastaillakaan mitään....

Vierailija
9/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paina enteriä kahdesti, kun teet kappalejaon.

Vierailija
10/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit jotain tökeröä, joka muutti mieleni suhteesi. Nyt etoo ja oksettaa pelkkä ajatus olla kanssasi. Ei kiinnosta kuulumisesi tai edes kertoa etten halua tavata. EVVK.

Vierailija
11/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tosiaan tekee tuota (naisten kanssa ei omakohtaista kokemusta, heh). Saatetaan treffailla useammankin kerran, joskus seksiä ja joskus ei. Juttu luistaa ja molemmilla (ainakin mies vaikuttaa siltä) hauskaa. Ensiksi vähenee yhteydenpidot, vastaukset lyhenee "on kiirettä" ja lopulta EI KUULU MITÄÄN. Törkeää! Kai joillekin ihmisille se on helppoa vaan ja pääsee kuin koira veräjästä, kun ei tarvitse mitään selitellä. Niin ja ei nyt tapailussa mitään kovin syvällisiä selityksiä tarvi, riittää, kun sanoo vaan, että ei kiinnosta. Itse en voisi ikinä lopettaa mitään noin seinään. Sellaiset ihmiset on pelkureita - oli ne sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
12/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin paremman ja keskityn nyt häneen.

Vierailija
13/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et kiinnosta minua yhtään. Huomasin sen juuri. Samalla tuli totaalinen välinpitämättömyys sinua kohtaan.

Vierailija
14/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tökeröä teit. Miten se seksi sujui?

Vierailija
15/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffit mennyt huonosti tai kyseessä yhden ilan juttu en miehelle vastaa jollen uudelleen halua nähdä sillä suoraan sanominen ei todellakaan ole vahvuuteni vaikka tiedän että ystävällisempää se olisi jotakin vastata kuin olla vastaamatta mutta en vain pysty sanomaan suoraan ei. Jos taas käyn jonkun kanssa useimmilla treffeillä ja kaikki menee hyvin ja alan jo hieman pitää miehestä menen joskus paniikkiin enkä vastaa enää mitään.. en tiädä taidan olla vähän sitoutumiskammoinen.. toisaalta ihana mies olisi kiva mutta satutetuksi tulemisen pelko taitaa olla liian suuri ja pakokauhu iskee ja vaikenen kokonaan..

Vierailija
16/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuit köyhäksi?

Vierailija
17/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Minulle on käynyt noin naisten kanssa useita kertoja. Yhteydenpito loppuu kuin seinään. Ja täytyy tunnustaa, että tästä v**tuuntuneena olen tehnyt samaa naisille. Törkeäähän se on. 

Tämä näyttää olevan netti/tinder-aikana yleinen käytäntö "ilmoittaa" että sori ei kiinnosta... 

Vierailija
18/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä, itse mm. vastaan aina.

Uskoisin, että seksi ei ole ollut hyvää.

[/quote]

aaa, miehen vika 

Vierailija
19/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:50"]Olen mies. Minulle on käynyt noin naisten kanssa useita kertoja. Yhteydenpito loppuu kuin seinään. Ja täytyy tunnustaa, että tästä v**tuuntuneena olen tehnyt samaa naisille. Törkeäähän se on. 

Tämä näyttää olevan netti/tinder-aikana yleinen käytäntö "ilmoittaa" että sori ei kiinnosta... 
[/quote]

Varmasti onkin. Monet näkee nettitreffit ja tinderit vaan sellaisena pelikenttänä ja hauskanpitona...

Vierailija
20/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:50"]Olen mies. Minulle on käynyt noin naisten kanssa useita kertoja. Yhteydenpito loppuu kuin seinään. Ja täytyy tunnustaa, että tästä v**tuuntuneena olen tehnyt samaa naisille. Törkeäähän se on. 
[/quote]

Miksi sitten itse teet sitä naisille, vaikka tiedät kuinka tylyltä se tuntuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi