Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tv-sarja/elokuva joka sinut on pelästyttänyt?

Vierailija
24.10.2014 |

sain nyt tilaisuuden katsoa uudestaan sellaisen elokuvan kuin "Fright Night" joka säikytti minulta melkein pissit pöksyyn 12-vuotiaana. katsoin sen kaverilla ja pyöräilin kotiin kauhuissani, varmana että se punapäinen naikkoinen raateluhampaineen hyppää kohta tarakalle! nythän se on hellyyttävän vanhentunut ja tahattoman koominen, mutta silloin tosiaan pelkäsin..

myös Twin Peaks aiheutti kivoja väristyksiä.. Bob, hyi !

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:28"]

Manaajan ja Candyman

[/quote]

Candyman oli paha. Se samettinen ääni... Ennen kuin sinut revittiin riekaleiksi, ja se tarina taustalla. Pelotti ala-asteikäisenä :D

[/quote]

Minusta Candymanissa taas oli karmeinta juuri sen realistisuus, eli se voisi sattua kenelle vain!

[/quote]

Juurikin se taustalla oleva tarina järkytti... Se, että voit olla kusipää, mutta saatat jonain päivänä maksaa. Kakarana pelkäsin hemmetisti sekä peilistä ilmestyvää candymania että sitä julmettua pahuutta jota voimme toisimmelle tehdä.

[/quote]

Minusta pahinta siis oli se, että kun se ei oikeasti ollutkaan kummitustarina vaan tarina naisesta joka saa hermoromahduksen tehdessään candymanista tutkimusta ja alkaa kokea niitä juttuja.

Vierailija
22/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:48"]Se jonkun tuotantoyhtiön "tunnari" joka tuli (tulee?!) monen ohjelman lopussa, musta tausta, jossa tupakansavua tms ja naisen karmiva nauru. Vieläkin puistattaa. Jopa on surkeat tuntomerkit, mutta ehkä joku muukin muistaa.
[/quote]

Varmasti jokainen 90-luvulla ollut lapsi on saanut tuosta "mainoksesta" traumat. Puistattaa vieläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan katsoin elokuvan Linnut, ja vieläkään en kestä mustavarisparvia. 

Vierailija
24/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanha, että ensimmäisenä tulee mieleen Soittorasia. Ja sitten Safiiri ja Teräs!

Vierailija
25/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012. Katsoin siitä vain sen kohdan, jossa joku pelle kertoo että maailmanloppu tulee. Menin silloin nukkuvan 3v pikkuveljeni luo, itkin ja ajattelin: SÄ OOT LIIAN NUORI KUOLEMAAN!!! XD XD XD

Vierailija
26/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerrgh, näin Manaajan ihan liian pienenä. Nykyisin kaikki leffat missä on joku riivaaja tai demoni tms (Paranormal activity, Emily Rosen riivaaja jne) aiheuttaa välittömästi painajaisia. Hyihyihyi.

Vierailija
27/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:48"]Se jonkun tuotantoyhtiön "tunnari" joka tuli (tulee?!) monen ohjelman lopussa, musta tausta, jossa tupakansavua tms ja naisen karmiva nauru. Vieläkin puistattaa. Jopa on surkeat tuntomerkit, mutta ehkä joku muukin muistaa.
[/quote]

Varmasti jokainen 90-luvulla ollut lapsi on saanut tuosta "mainoksesta" traumat. Puistattaa vieläkin!
[/quote]
Ai, mä tykkään siitä. Siinä on jotain sopivan hullua.

Vierailija
28/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blair witch project, helvetti en tiiä mikä siin on, mut ei saatana!!!

Vierailija
29/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:08"]

Minkä niminen oli se amerikkalainen(?) sarja, jossa ne teinit kokoontui aina nuotion ääreen kertomaan kauhutarinoita?

[/quote]

pelottaako? katsoin aina pikkuveljen kanssa ja tuhahtelin että " tooosi tylsää, eihän tätä pelkää KUKAAN".. ja sitten paniikissa kun piti kiivetä oman huoneeseen vintille .D noloa.. olin 12 tai 13 ja veli jotain 9

Vierailija
30/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonankesyttäjä. Olin itse koulukiusattu kun koulumme (pieni koulu) meni katsomaan sen elokuviin. Olin tuolloin 8 - 9-vuotias. Pienelle mielelle se oli todella traumaattinen elokuva, varsinkin se kohta, jossa päähenkilöltä vedetään housut kinttuun ja häntä piestään nahkavyöllä. Katsoin elokuvan vanhempana kun se sattui tulemaan televisiosta, eikä se ollut enää niin kauhea kokemus, mutta pienenä näin siitä painajaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän