Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa joku onko syytä pelätä vai voiko vaan painaa olankolautuksella

Vierailija
13.09.2021 |

Eli siis meille tuli riitaa miehen kanssa ja siinä sit mies uhkasi lyödä ja töni sillee ikävästi. Tietysti säikähdin tilannetta ihan kamalasti koska ei ollut ensimmäinen kerta kun tälläistä tapahtuu.Tosin ei tullut mustaa silmää ja uhkaus jäi uhkaukseksi. Ennen se ei ollut vain pelkkää uhkailua. No eilen sitten ihmettelin miehelle että eikö koe että teki mitään väärää. Miehen mielestä asiassa ei ole mitään väärää hän vain uhkaili. Eikä toteuttanut tekoaan. Kyllä mun mielestä pitäisi omatunto soida ja lujaa!!

Ennen mies pyysi anteeksi. Mutta nyt ei. Kylmän viileästi toteaa ettei hän ole tehnyt mitään väärää. Perustelee kaiken vaan uhkauksella. Harmittaa kun meillä on lapsiakin ja pelottaa että taasko se sama painajainen alkaa kun vuosia sitten. :(
Olen ihan hukassa ja mieli maassa ihan maassa. Tuntuu et itsetunto on ihan nollissa miehen haukkumisen takia myöskin. Tulipahan taas kuultua kuinka olen pelle sun muuta....

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista kertaa ennen katunut mutta nyt ei minkäänlaista katumusta osoittanut 😭 se täs tuntuu viel pahemmalta 😭 ja vielä kaikki tapahtu selvinpäin. Ennen ne oli humalassa. No ei sekään ole mikään anteeks annettava juttu mut mitä tätä selittämään itelleen. Ei se muuksi muutu. Kellekkää en uskalla puhua edes tästä vaikka olis helpompi puhua ystävälle. Mutta pelkään kaikkea 😭

Tätä sillä tarkoitetaan, kun sanotaan, että väkivalta pahenee, lähes aina. Ennen miehesi pelästyi uhkailua ja pyyteli anteeksi (+ sitä tapahtui vain humalassa) > nyt ei enää pidä moista minään ja tekee sitä selvinkin päin. Kohta todennäköisesti lyö ja pelästyy sitä, pyytelee anteeksi, sitten lyö uudestaan ja pian ei enää pyydä anteeksi sitäkään jne. 

Ap-kulta, tämä ei parane. Ja sinä ihan oikeasti ansaitset jotain muuta, sinä ja lapset. www.naistenlinja.fi

Vierailija
42/42 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytä pelätä, monestakin syystä.

1. Ei kadu eikä pyydä anteeksi'

2. Ei ollut ensimmäinen kerta

3. Et uskalla edes puhua kenellekään = antaa mahdollisuuden jatkaa

4. Sinä koet jollakin tavalla "ansainneesi" tai häpeät tilannetta

5. Ei vähääkään arvosta sinua vaan haukkuu

6. LAPSET KÄRSIVÄT ja tulevat hylkäämään sinut heti, kun pääset eroon kotihelvetistä.  Minä olen se lapsi, joka antaa äitinsä levätä aivan rauhassa miehensä vieressä hautausmaalla.

Kai sinä itsekin huomaat, että teidän suhteessanne ei ole rakkautta ainakaan molemminpuolisesti, vain vallankäyttöä ja riippuvuutta.

Mukava huomata, että tällainen tilanne on monelle niin täysin vieras, että pitävät tätä itsestään selvästi provona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä