Uskaltaako tuonne lähteä lenkille
Kun on joku tuulivaroitus voimassa koko maassa ja etenkin täällä pohjois-pohjanmaalla?
Kommentit (15)
Ja se Niuvanniemen hullu akka on edelleen vapaalla jalalla!
Kiviä taskuun niin ei tuuli vie mennessään.
kyllä minun ainakin piti töihin tulla. Ei mitään ihmeellistä tapahtunut.
Taas yksi "tekosyy" läskille olla liikkumatta.
Tuulivaroitus Suomessa = on vaarana että yksi muovinen puutarhatuoli saattaa keinahdella jossain
Myrskyvaroitus Suomessa = on vaarana, että muutama muovinen puutarhatuoli kaatuu jossain
Kysyjälle uskaltaako lähteä lenkille?Mikä ettei. Aamun virkuna illan torkkuna lähden itse kuljeskelemaan noin kello 9 .Paluuni on lounas aikaan.Säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen.Yksin asuvana ja yksinäisenä, se on lahja jalkani kantavat viellä.Siitä huolimatta on polvien nivelrikot ja toisen polven kierukka rikki.Niitä ei julkinen sektori eläkeläisiltä leikaa.Kyllä ne tuntuu kipuna varsinkin kosteilla sateisilla säillä. Mutta tuo ulkoilu tuo hyvän mielen ja mahtavat yö unet, ainakin minulle. Ulkoilen 3x päivässä ja suositelen edes 1kerta päivä ulkoilee yksin tai kaverin kanssa,puolison ja lasten kanssa, ikään katsomatta. Siinä voi kävelessä jutella. Pienikin matka on kultaa mielelle ja keholle.Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Minä en uskalla yksin. Asun Kuopiossa ja pelkään sitä Niuvalaista.
tia.a68v.mummo kirjoitti:
Kysyjälle uskaltaako lähteä lenkille?Mikä ettei. Aamun virkuna illan torkkuna lähden itse kuljeskelemaan noin kello 9 .Paluuni on lounas aikaan.Säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen.Yksin asuvana ja yksinäisenä, se on lahja jalkani kantavat viellä.Siitä huolimatta on polvien nivelrikot ja toisen polven kierukka rikki.Niitä ei julkinen sektori eläkeläisiltä leikaa.Kyllä ne tuntuu kipuna varsinkin kosteilla sateisilla säillä. Mutta tuo ulkoilu tuo hyvän mielen ja mahtavat yö unet, ainakin minulle. Ulkoilen 3x päivässä ja suositelen edes 1kerta päivä ulkoilee yksin tai kaverin kanssa,puolison ja lasten kanssa, ikään katsomatta. Siinä voi kävelessä jutella. Pienikin matka on kultaa mielelle ja keholle.Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Ihana kommentti. Inspiroi minuakin.
Jos tuulee niin kovaa, että puita kaatuu, niin silloin jättäisin menemättä, jos on vaara jäädä alle. Kovin pienestä en jätä menemättä lenkille, mutta viimeksi kun oli kova myrsky, välillä tuuli niin, että henki salpautui. Silloin oli pakko kääntyä pihassa takaisin.
Sukkahousut mukaan ja niilla kiinni pylvääseen jos alkaa nujakoida tuulla
Minä laitan sukkahousut tuulipuvun alle ja lähden luontopolulle
Pohjois tuuli on kyllä hyytävää. Goreteksit kaivettava esille ja talvi sukkahousut
Ainakin Nuuksiossa puita kaatuu myrskyssä paljon. Lenkkeilen myrskyllä kaukana puista tai puistoista. Kyllä kaupungissakin voi saada kattopeltejä niskaan, mutta on se kuitenkin harvinaista. Ennalta ehkäisy on viisautta.
Kyllä mä ainakin meinaan uskaltaa 😃