Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin unta, että harrastin seksiä mieheni parhaan kaverin kanssa!!!!! :o

Vierailija
24.10.2014 |

Apua. Miten tällaista unta voi nähdä :/ olimme kolmisin jossain mökissä. Mieheni nukkui sohvalla ja minä makoilin leffaa katsellen jollain sängyllä siinä lähellä. Mieheni kaveri tuli viereeni katselemaan elokuvaa, mutta pian alkoi kosketella minua. Olin kiihottunut ja olen nytkin, kun kirjotan tätä, mutta samalla ahdistunut ja peloissani, että mieheni huomaa. Kaveri antoi minulle suuseksiä ja nuoli nännejäni ja lopulta yhdyimme, mutta sitten mieheni liikahti sohvalla ja pelästyimme ja yhdyntä jäi kesken.

Pian tuon jälkeen heräsin. Miten voin nähdä tuollaista :o olen joskus suudellut tuota kaveria kännissä. Ihan miehen nähden, mutta se on ollut mielestäni vain leikkiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:49"]Öh, normisettiä! (Siis ainakin minulle):)))
[/quote] no mulle ei todellakaan. Olen nähnyt miehestäni unta ja vieraista täysin ventovierausta miehistä. Tämä oli eka kerta, kun näin jostain näin tutusta seksiunta :o

Vierailija
2/12 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kertoa miehelle? 

Vierailija
4/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa huora unelmoimasta musta mä oon homo tiedät sen ihan hyvin!

Vierailija
5/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku. Mistä tällainen voi johtua?

Vierailija
6/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakastunut. Jätä entinen.

Vierailija
7/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon. Et enää koskaan pysty katsomaan tätä miehesi kaveria muistamatta eroottista untasi.

Vierailija
8/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

petot miestäsi ajatuksen tasolla. sinuna en kertois, loukkaat vain miestä.

Vierailija
9/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:22"]Olet rakastunut. Jätä entinen.
[/quote] en takuulla ole :o en ainakaan tiennyt olevani. Olen aina pitänyt mieheni kaverista, mutta en ikinä perustaisi perhettä tai parisuhdetta hänen kanssaan

Vierailija
10/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:26"]petot miestäsi ajatuksen tasolla. sinuna en kertois, loukkaat vain miestä.
[/quote] mutta ahdistaa, kun ajattelen, että kyllä minä haluaisin tietää, jos mies näkisi seksiunia minun ystävistäni

Vierailija
11/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, normisettiä! (Siis ainakin minulle):)))

Vierailija
12/12 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tollanen. Unet on todella yllättäviä joskus :) Unesi ei luultavasti takoita mitään, se oli vaan unta. Älä turhaan kerro miehellesi.