Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihon räjähtnyt päivässä hirveään kuntoon!! Apuja, kiitos!

Vierailija
12.09.2021 |

Yhtäkkiä ihoni siis alkoi kukkimaan ihan totaalisesti. Pieniä finnejä (joita minulla ei yleensä ole ikinä) on naama täynnä silmäkulmia myöten. Lisäksi isompia kipeämpiä palluroita poskessa ja otsassa. Mistä voisi johtua? Minulla ei ole siis murrosiän jälkeen ollut oikeastaan finnejä paitsi todella harvoin. Silloinkin vain pri näppyä leuassa tai otsassa. Harmittaa tosi paljon koska ylihuomenna tulossa yksi tapahtuma ja koen suurta epävarmuutta nyt ihostani :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit? Laita nyt yöksi jotain tehokosteutusta ja anna rauhottua. Katso aamulla tilanne uusiksi. Joskus yön aikanakin voi tapahtua ihmeitä. Älä ainakaan ala enempää nypistelemään niitä ettei tule vielä isompia palluroita niistä pienistäkin. Voisiko olla myös jokin allerginennreaktio? Eivät välttämättä edes ole kaikki finnejä.

Vierailija
2/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee allerginen reaktio helposti jos olen vaikka vaan samassa tilassa kissojen kanssa. Tosi inhottvaa. Siis alkaa iho kutisemaan ja näppyjä ilmaantumaan. Mieheni vanhemmilla vielä kaksi kissaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti tai korona. Älä liiku ulkona. Pysy kotona visusti.

Vierailija
4/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maski aiheuttaa tätä. Näytän ihan hirveältä. En edes kehtaa olla ilman maskia missään ihmisten parissa, koska olen ruma, ja piste.

Maskin takana iho hautuu ja siinä kosteudessa alkaa kukkia. Vaikka pesen naamaani useammin, niin silti näytän kaamealta.

Pelkään jo nyt, millä ihmeellä peitän tämän sitten, kun saa kulkea maskitta. En kehtaa.

Vierailija
5/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske niihin. Niinkuin joku jo sanoikin, voi olla allerginen reaktio johonkin ruoka-aineeseen tai uuteen kosmetiikkaan. Stressikin voi vaikuttaa. Ota antihistamiinia ja putsaa kasvosi hellävaraisella putsarilla ja laita kosteuttavaa rasvaa. Aamulla tilanne voi olla parempi.

Vierailija
6/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamari päähänkö? kirjoitti:

Minulle maski aiheuttaa tätä. Näytän ihan hirveältä. En edes kehtaa olla ilman maskia missään ihmisten parissa, koska olen ruma, ja piste.

Maskin takana iho hautuu ja siinä kosteudessa alkaa kukkia. Vaikka pesen naamaani useammin, niin silti näytän kaamealta.

Pelkään jo nyt, millä ihmeellä peitän tämän sitten, kun saa kulkea maskitta. En kehtaa.

Mulla ihan sama! Toi leuka ja suu alue on tosi kuiva ja täynnä pieniä näppyjä :/ Ei ole normisti. Ärsyttävää. Muuten hyvä iho mutta leukasuu-alue on kuin joku kuihtunut vanhan ihmisen iho. (ikää 24)

Vierailija
7/7 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähti iho raskaus aikana. Koko naamap täyttä finnejä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän