Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On itsekästä tehdä useampi lapsi ja väittää syyksi, että heistä on toisilleen seuraa, jos....

Vierailija
12.09.2021 |

....ei ole resursseja ensinnäkään käyttää rahaa tasapuolisesti jokaiseen, antaa edes omaa huonetta jokaiselle, eikä riitä huomiota ja välittämistä jokaiselle. Itse olin lapsena aina kateellinen ainoille lapsille, kun eivät joutuneet jäämään sisarusten varjoon. Aikuisenakin siskoille ja veljille on ostettu jopa asunnot, auto, jne, minulle ei yhtään mitään, ei edes synttärionnitteluja välttämättä. Jättäisivät varmaan minut perinnöttömäksikin jos se olisi laillista. Ovat jo vitsailleet että minulle sitten jätetään kaikki arvoton romu, kun siskot ja veljet saavat kaikki asunnot ja arvotavarat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekeminen on täysin vastuuton ja itsekäs teko. Pitäisi määrätä haittamaksu, jos tekee enemmän kuin yhden.

Vierailija
2/4 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten uhriudutaan ja itketään miksi se yksi kiittämätön penikka/perheen musta lammas ei viitsi tulla kylään edes jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tekeminen on täysin vastuuton ja itsekäs teko. Pitäisi määrätä haittamaksu, jos tekee enemmän kuin yhden.

Olen ihan varma, että ainoat lapset menestyvät elämässään paremmin kuin he, joilla on paljon sisaruksia. Ei yhdet vanhemmat voi mitenkään huolehtia ja huomioida riittävän hyvin jos lapsia on 3 tai enemmän. 

Vierailija
4/4 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi salittakoon ja lisälapset ympäristösyistä verolle.