Suomalaisilla SURKEAT kesärenkaat
Kesärenkaat on se asia jossa suomalaiset säästävät.
Takuuvarmasti liikenteessä on paljon jo laittomia renkaita.
Kommentit (24)
Liikenne voi myös yllättää: ajoin letkassa ohituskaistaa lahden motarilla 120kmh kun edellä menevä laittoi yhtäkkiä jarrut pohjaan. ONNEKSI pidän aina jonkinlaisen turvavälin ja sain autoni pysäytettyä ajoissa. Vilkaisin taustapeiliin nii takanani tuleva joutui jo vähän väistämään pientareelle ettei osuisi.
Oli tuliterät renkaat alla ja jarrutkin rempattu keväällä. Oikeastaan hämmästyin hieman sitä miten tehokkaasti autoni pysähtyi... 1400kg vanha Primera mulla.
Vierailija kirjoitti:
Liikenne voi myös yllättää: ajoin letkassa ohituskaistaa lahden motarilla 120kmh kun edellä menevä laittoi yhtäkkiä jarrut pohjaan. ONNEKSI pidän aina jonkinlaisen turvavälin ja sain autoni pysäytettyä ajoissa. Vilkaisin taustapeiliin nii takanani tuleva joutui jo vähän väistämään pientareelle ettei osuisi.
Oli tuliterät renkaat alla ja jarrutkin rempattu keväällä. Oikeastaan hämmästyin hieman sitä miten tehokkaasti autoni pysähtyi... 1400kg vanha Primera mulla.
Jatkan, mulla siis halpisrenkaat alla. Uskon että tärkeämpää on renkaiden kunto kuin se että onko ne just ne testivoittaja.
Ajelen kitkoilla kesät talvet. Toimivat kesällä hienosti, paitsi Nyrburgringillä, jossa todella harvoin käyn, korkeintaan kerran vuosisadassa.
Ihan hirveästi ei ole väliä mitkä alla pyörii taajamaliikenteessä