Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla SURKEAT kesärenkaat

Vierailija
12.09.2021 |

Kesärenkaat on se asia jossa suomalaiset säästävät.

Takuuvarmasti liikenteessä on paljon jo laittomia renkaita.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008258799.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi ei ole väliä mitkä alla pyörii taajamaliikenteessä

Vierailija
22/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenne voi myös yllättää: ajoin letkassa ohituskaistaa lahden motarilla 120kmh kun edellä menevä laittoi yhtäkkiä jarrut pohjaan. ONNEKSI pidän aina jonkinlaisen turvavälin ja sain autoni pysäytettyä ajoissa. Vilkaisin taustapeiliin nii takanani tuleva joutui jo vähän väistämään pientareelle ettei osuisi.

Oli tuliterät renkaat alla ja jarrutkin rempattu keväällä. Oikeastaan hämmästyin hieman sitä miten tehokkaasti autoni pysähtyi... 1400kg vanha Primera mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenne voi myös yllättää: ajoin letkassa ohituskaistaa lahden motarilla 120kmh kun edellä menevä laittoi yhtäkkiä jarrut pohjaan. ONNEKSI pidän aina jonkinlaisen turvavälin ja sain autoni pysäytettyä ajoissa. Vilkaisin taustapeiliin nii takanani tuleva joutui jo vähän väistämään pientareelle ettei osuisi.

Oli tuliterät renkaat alla ja jarrutkin rempattu keväällä. Oikeastaan hämmästyin hieman sitä miten tehokkaasti autoni pysähtyi... 1400kg vanha Primera mulla.

Jatkan, mulla siis halpisrenkaat alla. Uskon että tärkeämpää on renkaiden kunto kuin se että onko ne just ne testivoittaja.

Vierailija
24/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kitkoilla kesät talvet. Toimivat kesällä hienosti, paitsi Nyrburgringillä, jossa todella harvoin käyn, korkeintaan kerran vuosisadassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi