Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapia ja toimeentulotuki

Vierailija
23.10.2014 |

Osaako täällä joku auttaa: jos käy kelan tukemassa kuntouttavassa psykoterapiassa, niin rinnastetaanko tuen jälkeen ylijäävä osuus lääkärikuluihin toimeentulotukea haettaessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin rinnastettiin noin 10 vuotta sitten.

Otathan sitten tarpeeksi usein käyntejä? siinä oli huimasti eroa, että kävinkö kerran viikossa vai kaksi-kolme  kertaa viikossa. Se vuosi, kun kävin kaksi kertaa viikossa, niin paraneminen oli nopeata ja pysyvää.

Vierailija
2/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tätä...

onko joku saanut toimeentulotukea kelan korvaaman terapian omavastuuosuuteen? jos on niin montako kertaa viikossa olette käyneet terapiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö psykoterapiassa yksitysellä? Julkiset lääkärikulut huomioidaan toimeentulotuessa.

Vierailija
4/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tukeman psykoterapian omavastuuosuus menee tt-tukeen - tietysti jos olet tt-kelpoinen (eli tulot ei mene yli). :)

- yksi terapiassa käyvä

Vierailija
5/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kiinnostaa, kun mahdollisesti pääsen kanssa tuohon kuntouttavaan psykoterapiaan. T toimeentulotuella opiskeleva

Vierailija
6/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin omalle sossulle pari vuotta sitten, kun terapia oli alkamassa ja kysyin asiasta. Mulle omavastuu korvataan - käyn 2x/vk terapiassa.

Korjatkaa joku jos oon väärässä, mut oon ymmärtäny että kelan tukeman terapian omavastuiden korvaus on täydentävää toimeentulotukea. Eli ite ottaisin varman päälle ja varmistaisin sosiaalitoimistosta tukeeko ne terapiaa. :)