Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuthuulisen suutelu

Vierailija
27.09.2014 |

Eikö teistä viivahuulista tunnu omituiselta suudella täyteläisiä huulia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varustettu täyteläisillä huulilla ja ohuthuulisen suuteleminen on todella omituista

Vierailija
2/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:27"]

Olen varustettu täyteläisillä huulilla ja ohuthuulisen suuteleminen on todella omituista

[/quote]

Niin on!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet huulet suudellessa ovat mitä vastenmielisimmät! Vievät huomattavan osan suutelemisen nautinnosta ja hyvistä tuntemuksista pois - varmaan siksi ohuita huulia ei pidetä millään tavoin eroottisina tai viehättävinä. Miten ylipäätään ohuthuulinen pystyisi suutelemaan hyvin? Eihän siinä ole mitään pintaa vaan pelkkä reikä hampaiden edessä...hrrrr. Kokemukseni mukaan huonoimmat suutelijat ovat aina olleet ohuthuulisia - pätee myös näiden viivahuulten seksitaitoihin. Varmaan ohuet huulet vaikuttavat suoraan kykyyn saada ja antaa nautinnollista seksiä. Ja erityisesti suuseksiä.

Vierailija
4/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että. Onneks mulla on kunnon huulet, geneettinen lottovoitto I know <3

Vierailija
5/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minä olen erittäin paksuhuulinen, mutta olen aina pitänyt ohuita huulia viehättävinä (siis miehillä, olen itse nainen).

Vierailija
6/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exällä oli ohuet huulet mutta todella ihana suudella. Nyxällä on paksut huulet ja ihan kiva mutta häviää kyllä tuolle exälle. Enkä siis tässä puhu taidoista

Vierailija
7/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä paksut huulet, varsinkin se alahuuli on aika yök. 

Vierailija
8/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että suutelu on taitolaji riippumatta huulien paksuudesta tai muodosta. Turpeat ja muodokkaat huulet houkuttelevat, mutta... :)

Vierailija
9/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]

Väitän, että suutelu on taitolaji riippumatta huulien paksuudesta tai muodosta. Turpeat ja muodokkaat huulet houkuttelevat, mutta... :)

[/quote]

En kyllä allekirjoita. Monet pienihuuliset kompensoivat ja nuolevat koko naaman tai tuntuvat oudoilta ja epäkiihottavilta, kun omat huulet menee niin paljon yli. 

Vierailija
10/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]

[/quote]

Tarkoitus ei ollut moittia uhkeita huulia sen enempää kuin ohuitakaan, taito ja kemia on se valtti suutelussa. :)

Vierailija
11/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa suutelu ihan kenen kanssa tahansa! :D Se on niin älytöntä ja vastenmielistä. Kiva siinä sitten kesken seksi yrittää ohjata miehen naamaa ihan muualle.

Vierailija
12/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän huulet ole vain se näkyvä punainen osa :D Ei siitä punaisesta osasta edes pysty kunnolla päättelemään kuinka täyteläiset huulet loppupeleistä ovat. Ottakaapa huulistanne kiinni, venytelkää huulta hieman ja katsokaa peilistä kuinka pieni osa huulesta loppujen lopuksi on sitä punaista pigmenttiä, joka antaa vaikutelman huulien koosta.

Vierailija
13/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut huulten paksuudella mitään merkitystä suutelutaitoon. Suutelu tuntuu hyvältä, jos sen taitaa.

Vierailija
14/14 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselllä ohuet huulet, mutta silti aviomies (ja yksi toinenkin tärkeä elämäni mies) ovat kehuneet, että kanssani on ihana suudella. Tiedä sitten ohuiden huulienko takia tai niistä huolimatta vai mistä se tunne tulee.