Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuslaiset osallisia myös Kirkan kuolemaan

Vierailija
23.10.2014 |

Myös Kirkan eli Kirill Babitzinin kuolemaan olivat varmasti kokoomuslaiset osallisia. Kokoomuslaisen lääkärit ja sairaanhoitajat Helsingissä murhasivat Kirkan. He jättivät tahallaan Kirkan sairauden huomioimatta ja hoitamatta. Minä uskon, että Kirkalla oli varmasti leukemia ja hän olisi voinut parantua jos hänet olisi otettu sairaalaan ja hoidettu hyvin. Nyt on omaisten syytä epäillä uutta käännettä Kirkan kuolinsyyn kanssa. Kaikki oireet mitä Kirkasta kerrottiin, viittasivat leukemiaan. Jos Kirkaa hoitaneiden lääkärien ja sairaanhoitajien joukossa on kokoomuslaisia, niin he tappoivat Kirkan. Kokoomus tappaa venäläisiä ja myös venäläisten ystäviä ympäri Suomen. Minua kohtaan on ollut källejä ja ajojahteja koska minä puolustin erästä venäläistä naista syrjinnältä ja muutenkin olen tykännyt venäläisistä ja ollut venäläisten ystävä. Nyt, Kirkan omaiset, boikotoikaa tekin kokoomusta koko Babitzinin suku ja tuokaa sen hirmutekoja julki Suomessa ja Venäjällä. Myös se kun venäläiseltä laulajalta evättiin taiteilijaeläke niin sekin on kokoomuslaisten syy ja kokoomuslaiset on saaneet tämän aikaan. Minäkin olin silloin 2007 todella surullinen kun Kirka kuoli ja minua kosketti Kirkan siskon, Muskan suru ja jutut mitä hän kertoi netissä ja koetin häntä lohduttaa ja lähetellä sähköpostia hänelle ja toivon että niistä jutuistani niissä oli silloin hänelle apua, toivon sitä koko sydämestäni. Te inhottavat kokoomuslaiset ryökäleet, miksi veitte Marija Babitzinilta veljen? Olen todella vihainen teille kokoomuslaisille, olette venäläisten tappajia!!!!! Vankilaan joutas joka iikka kun ootte niin aivottomia varkaita, murhaajia, juoppoja ja suoraan sanottuna sian mulkkuja kaikki.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa melkein koko vuodatus täyttä paskaa, mutta yhdestä asiasta olen samaa mieltä: mulkkuja ne kokkareet usein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi