Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko känni ok syy pettämiseen?

Vierailija
23.10.2014 |

Keskustelua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin ymmärrettävämmän siitä tekee. Ja ainahan voi jälkikäteen tehdä raiskausilmoituksen, jos omatunto alkaakin kolkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos se tarkoittaa vain pussailua, niin voi mennä läpi, mutta jos on oltu sukupuoliyhteydessä, niin kännillä sitä ei selitetä.

Vierailija
4/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Voi hyvää päivää.

Vierailija
5/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ok syy pettämiselle. Pettäminen ei siis ole missään tapauksessa ok.

Vierailija
6/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole okita syitä pettämiseen. Lieventävät asianhaarat tai selitykset tai perustelut eivät muuta sitä oksi.

-m77-

Vierailija
7/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin ajattelevat koskaan olleet kännissä? Känni on huonoin tekosyy ikinä. t. ex-party animal

Vierailija
8/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on, mutta silti voi tietenkin olla vihainen. Minullakin menee välillä harkintakyky hukkaan, joten en voi tuomita muita. Olen vähän tälläinen rempseämpi tapaus :-)

Vierailija
9/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on usein altistava tekijä, mutta perusteluna samaa luokkaa kuin että minihameessa kulkevan naisen saisi raiskata.

Vierailija
10/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisperseiden mielestä kaikki syyt on yhtä hyviä.

Vierailija
11/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole siinä mielessä ok, että teko olisi moraalisesti yhtään enemmän oikein kuin selvinpäinkään tehtynä. Pettäminen on väärin, oli kännissä tai selvinpäin sitä tehdessään.

Mutta kyllä minulle, jolta itseltä menee juovuksissa täysin kontrolli, juopumustila tekee teosta tavallaan ymmärrettävämmän, vaikkei hyväksyttävämpää. Minä ainakin voisin pettää vaikka kuinka rakastan miestäni ja oikeasti en hyväksy pettämistä, jos lähtisin yksin tai naisporukassa tuonne yöelämään ja joisin kännit. Minusta tulee kuin kiimainen viettieni perässä juokseva eläin kun viinaa tarpeeksi saan. Ja teen asioita joita en koskaan tekisi muuten, ja aamulla herään ties mistä, morkkiksessa. Tästä syystäpä minä en ole viimeiseen 10 vuoteen juonut tippaakaan alkoholia.

Vierailija
12/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä se voisi sattua miehelle tai naiselle. on sattunut minulle.  tunteita siinä ei juuri ole mukana ja se voisi olla hyväksyttävää.  

Vierailija
13/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:42"]

Onko niin ajattelevat koskaan olleet kännissä? Känni on huonoin tekosyy ikinä. t. ex-party animal

[/quote]

Ihmisillä känni vaikutta niin eri tavalla. Osalla pysyy kontrolli, toisilla ei. Itse valitettavasti kuulun siihen porukkaan joka on useinkin heräillyt ties mistä yököttävien äijien pedeistä tai jopa orgioista känni-illan jälkeen ja ihmetellyt että miten hitossa näin on käynyt, ällöttävää. Tai olen tapellut baarissa tms ihan käsittämätöntä touhua.

Vierailija
14/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:45"]

Mutta kyllä minulle, jolta itseltä menee juovuksissa täysin kontrolli, juopumustila tekee teosta tavallaan ymmärrettävämmän, vaikkei hyväksyttävämpää. Minä ainakin voisin pettää vaikka kuinka rakastan miestäni ja oikeasti en hyväksy pettämistä, jos lähtisin yksin tai naisporukassa tuonne yöelämään ja joisin kännit. Minusta tulee kuin kiimainen viettieni perässä juokseva eläin kun viinaa tarpeeksi saan. Ja teen asioita joita en koskaan tekisi muuten, ja aamulla herään ties mistä, morkkiksessa. Tästä syystäpä minä en ole viimeiseen 10 vuoteen juonut tippaakaan alkoholia.

[/quote]

Jos olisit naiseni, niin salettiin juottaisin sinua.

-m77-

Vierailija
15/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä juoda niin paljon, ettei pysty kontrolloimaan itseään. Minulle on ihan sama millä tekosyyllä poikaystävä yrittäisi vähätellä pettämistä, ei onnistuisi (no ehkä jos poikaystävä raiskattaisiin, mutten laske sitä pettämiseksi), vaan se olisi ero. Ihan siitä ensimmäisestä pettämisestä, en todellakaan aijo katsella pettäjää, elämä on liian lyhyt sellaiseen. Jos ei osaa kontrolloida itseään, tai käyttää känniä tekosyynä pettämiseen, niin ei pidä seurustella kenenkään kanssa. Mun poikaystävä tietää tästä, että yksikin kännipano/mikä tahansa pano jonkun toisen ihmisen kanssa, niin se on heippa sit. t. 17

Vierailija
16/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok. Ensinnäkin se on enemmänkin rasite. Kännissä...huono. Pettäminen ....huono.

kännissä pettäminen ja vielä selittely. Heipat vaan. Moraali. on hukassa.

sellaissen jättäisin.ja jos itse noin pettäisin noin, niin  en haluaisi olevani suhteessa.

jos kännissssä pettää tietämättään, niin sitten pitää kännääminen lopettaa... 

Mitä haluaa? Siitähän se riippuu. 

Löyhälle moraalille on aina selityksiä...Tai toisaalta ei ole selityksiä. Me ollaan niin erilaisia.

sinkkuna on ok  sekoilla kännissä...sitten kun vakiintuu, niin enää ei.

parisuhde tuo vastuun tullessaan. On muitakin kuin oma napa, mitä pitää huomioida.

Vierailija
17/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa itse itsellesi. Tuntuisiko sinusta petettynä osapuolena paremmalta, jos puolisosi nusaisee jotakuta kännissä, kuin että olisi selvinpäin? Olisiko sillä mitään eroa?

Vierailija
18/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:55"]

vastaa itse itsellesi. Tuntuisiko sinusta petettynä osapuolena paremmalta, jos puolisosi nusaisee jotakuta kännissä, kuin että olisi selvinpäin? Olisiko sillä mitään eroa?

[/quote]

Kyllä olisi eroa, mutta se ei silti olisi ok. Tämä siis oma mielipiteeni.

-m77-

Vierailija
19/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ei riitä perusteeksi, mutta pillerikänni riittää. Siinä ihminen on niin sekaisin, että hän ei todellakaan tiedä mitä tekee.

Vierailija
20/26 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen on aina vastuussa teoistaan. Känni ei ole oikeutus millekkään törttöilylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän