Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajaksiko

Vierailija
23.10.2014 |

Olen 3 pojan äiti, nuorin puoli vuotta, mielessä siis töihin paluu, tai sitten ei.. Miten teillä jaetaan kotityöt/lastenhoito?

Olen huomannut olevani ylikäveltävä piika, minua ei kuunnella, vaikka mies kuinka sanoo että tekee asioita niin kuin haluan, niin pitääkö

aina joka ikinen päivä jokaikisestä asiasta erikseen sanoa että jotain tapahtuu, en enää kymmenen yhdessäolovuoden jälkeen  jaksaisi..

Minulla ei ole ajokorttia, en siis käy kuin kävellen kaupassa, tulevaisuudessa ehkä kuljetan lapset harrastuksiinkin pyörällä..

Olen miettinyt että palautuuko ihmisarvoni vasta kun palaan töihin? Maksan suurempia eriä, sekä ruoat että lasten vaatteet, mies maksaa asuntolainaa.. En ole käynyt juuri missään kohta vuoteen ja auttavia käsiä ei ole.. Onko vinkkejä mukavampaan arkeen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys taitaa olla se yksinäisin rooli. Aikoinaan hoisin kotityöt ja iltaisin(en joka ilta) tapailin ystäviä ja harrastin miehen hoitaessa lapset.

Töiden paluun jälkeen kotityöt hoidetaan yhdessä ja lapsistakin on jo nyt apua. Niin ja toki ne lapset hoidetaan edelleen yhdessä.

Vierailija
2/2 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen valinnassa kannattaa käyttää jotain päätä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla